آموزش تصویری قرار دادن تصاویر و فیلم های اینستاگرام در وب سایت

  • ۲۲۳۳

تابحال به فکر این افتاده اید که فیلم ها و عکس های اینستاگرام را در سایت های خود منتشر کنید . راه کارهایی زیادی وجود دارند که همه وقت گیر و نا مناسب هستند ولی اینبار سایتی برای نویسندگان منتشر شد که می توانند با استفاده از این سایت به صورت مستقیم تصاویر و فیلم های اینستاگرام را براحتی و با چند کلیک در سایت خود منتشر کنند.

سایت Embed Instagram یک سایت برای نویسندگان وبلاگ و سایت طراحی شده است تا کار آنها برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های اینستاگرام در سایت و وبلاگ خود راحت کند.

طریقه ی کار این سایت بدین گونه است که شما آدرس فیلم و عکس را کپی می کنید و در این سایت قرار می دهد و این سایت یک کد اچ تی ام ال بسیار سبک در اندازه ی خوب و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

ابتدا شما وارد اینستاگرام می شوید و عکس و فیلم مورد نظر خود را انتخاب می کنید و بر روی سه نقطه ی کنار عکس کلیک می کنید و Copy the URL  را می زنید و حالا ادرس عکس و فیلم مورد نظر برای شما کپی شده است.

بعد از کپی کردن آدرس وارد سایت زیر شوید

Embed Instagram

آموزش تصویری  قرار دادن تصاویر و فیلم های اینستاگرام در وب سایت

حالا مطابق عکس بالا آدرس عکس و فیلم خود را در کادر پیست کنید و دکمه ی زیر را بزنید تا کد را برای شما تولید کند

آموزش تصویری  قرار دادن تصاویر و فیلم های اینستاگرام در وب سایت

حالا میبینید که یک کد Html برای شما آماده ی انتشار در سایت و وبلاگ شما کرده است و سایز تصاویر و فیلم ها 612x612 pixels می باشد که دارای کیفیت مناسبی می باشد پس شما با این ترفند می توانید سایت خود را به اشتراک گذاری اینستاگرام با چند کلیک داشته باشید.

این روش را برای سایت های تفریحی و اجتماعی توصیه می کنم و این کار باعث رونق بالای این گونه سایت ها می شود

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.