دانلود برنامه اینستاگرام آیفون Instagram 9.5.2 for iPhone

  • ۵۲۲۲

Instagram برنامه ای بسیار محبوب و قدرتمند که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این نرم افزار برای انواع سیستم های موبایل منتشره شده است که ما برای کاربران در این پست نسخه اندروید را آماده کرده ایم . نرم افزار Instagram یک شبکه اجتماعی است .

Instagram is one of the most popular apps in the App Store and there are many good reasons to have it installed on your iPhone.

که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند . برنامه IOS این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد . توسط نرم افزار Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید . همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید .

The application is officially described as a beautiful and fast way to share your life in pictures. In fact, the main attraction of Instagram is the simple social network which it is based on.

نرم افزار اینستاگرام بیش از 130 میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند . نرم افزار Instagram از تمامی سیستم های آی او اس 7.0 به بالا پشتیبانی می کند . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد .

 That social network is important to share your photos and view the ones uploaded by your friends but it gets even greater when we tell you it can be associate to your Facebook account and those photos will be published on your wall.

ویژگی های نرم افزار Instagram :

– فیلتر سفارشی کردن تصاویر بصورت 100% رایگان

– ضبط ویدئو با افکت های سینمایی خیره کننده

– اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها برای فیسبوک ، توییتر ، فلیکر ، Tumblr و …

– ارسال و دریافت لایک و کامنت از دوستان و آشنایان

– پشتیبانی از دوربین جلو و پشت گوشی تلفن همراه

– دارای 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و ویدیو ها

– قابل استفاده در تمامی دیوایس های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از آی او اس 8.0 به بالا

 Before uploading your photos you can apply them beautiful effects to give them a better look.

تغییرات در نسخه جدید :

– رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

If you haven't used this application before, we recommend you to use it. It is one of the best ways to share your photos using an iPhone or iPad.

محیط برنامه

دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram برای آیفون و آیپاد Version 7.17.1دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram برای آیفون و آیپاد Version 7.17.1

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.