فونت دادن و وسط چین کردن متن در قسمت بیو (bio) اینستاگرام

  • ۱۳۶۶۷

در برنامه محبوب اینستاگرام قابلیت های پنهانی وجود دارد که شما تنها با ذوق و سلیقه خود می توانید آنها را برای خود به ارمغان بیاورید. یکی از این قابلیت ها قرارا دادن متن در وسط صفحه به همراه فونت های زیبا می باشد.

فونت دادن به متن:

۱ – به این سایت بروید(http://www.sprezzkeyboard.com/) و متن خود را در آنجا وارد کنید.

فونت دادن و وسط چین کردن متن در قسمت بیو (bio) اینستاگرام

۲ – در زیر متنی که وارد کردید، متن شما را با انواع فونت هایی که بیو اینستاگرام پوشش می دهد برای شما نمایش می دهد.فونت مورد نظر خود را کپی کنید.

وسط چین کردن متن:

۱- فاصله ی بین  ( >><< ) را کپی کنید(دقت کنید که فقط باید فاصله هار را کپی کنید). این فاصله ها فاصله های خاصی هستند که برای وسط چین کردن متن بیو باید از این فواصل استفاده کنید.(خودتان فاصله اضافه نکنید این فاصله های خاص را چندبار بچسبانید و سپس آنقدر پاک کنید تا به حالت دلخواه برسید)

>>⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀<<

 2 – به قسمت ویرایش متن بیو بروید، و قبل از نوشتن هر متنی، فاصله هایی را که کپی کرده اید را قرار دهید.مطئننا هرکسی با دیگری از نظر طول تفاوت دارد. پس از قرار دادن فاصله ها با اضافه کردن دستی فاصله(یا کم کردن) متن خود را در وسط قرار دهید.

فونت دادن و وسط چین کردن متن در قسمت بیو (bio) اینستاگرام

۳ – همانطور که می بینید اگر از گوشی به پیج ما بروید وسط چین بودن و فونت چی جوری را می توانید مشاهده کنید.

فونت دادن و وسط چین کردن متن در قسمت بیو (bio) اینستاگرام

نکته ۱ : دقت داشته باشید برای سهولت کار باید از طریق وب سایت اینستاگرام داخل حساب خود شوید و این تغییرات را از آنجا وارد کنید.

نکته ۲ : قرار دادن فونت برای متن تنها در iOS (آیفون) نشان داده می شود و در تلفن های اندروید بصورت متنی ناخوانا در می آید.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.