دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندروید قدیمی

  • ۲۰۷۱

Afterlight – افتر لایت یکی از بهترین، قدرتمندترین و کاربردی ترین نرم افزارهای عکاسی و دوربین از استودیوی Simon Filip برای اندروید است که پیش تر ها برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود و در صدر برترین برنامه های عکاسی ایفون قرار دارد!

از آن جایی که وسواس برای داشتن بهترین برنامه عکاسی زیاد شده است بنابراین هر کاربری دوست دارد که بهترین و کامل ترین نرم افزار عکاسی را برروی موبایل خود داشته باشد پس Simon Filip خیال شما را راحت کرده است و با دارا بودن یک کتابخانه از فیلترها و افکت ها تجربه بهترین برنامه عکاسی را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد!

اگر بخواهیم بخش های مختلف این نرم افزار کاربردی را معرفی کنیم به طور کلی می توانیم بگوییم که بخش عکس برداری برنامه بخوبی طراحی شده است، ویرایش عکس ها برای تنظیم میزان روشنایی و غیره نیز تجربه ای متفاوت از برنامه های عکاسی را برای شما به ارمغان می اورد و زمانی که ویرایش یک عکس را به پایان می رسانید، می توانید مستقیم آن را در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Afterlight اندروید :

* شامل 15 ابزار منحصر به فرد برای ویرایش عکس

* شامل 59 فیلتر اختصاصی و بسیار شیک برای عکس ها

* شامل 66 بافت عالی برای اعمال برروی عکس های شما

* شامل یک لیست از 77 فریم های مختلف برای دور عکس ها

* محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند و بدون ابهام

اپلیکیشن Afterlight هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 0.99 دلار به فروش می رود و دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است که ما امروز در اینستاگرام ها جدیدترین نسخه ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

نتیجه گیری کلی: Afterlight برنامه ای است که یک دوربین برتر نسبت به دیگر برنامه های ویرایش عکس دارد و ویرایش عکس ها در آن با شماری از فیلترها این برنامه را از برنامه های دیگر برتر می سازد و برای شما ایجاد خلاقیت می کند!

تغییرات نسخه ی v2.9 :

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

محیط برنامه

دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندرویددانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندرویددانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندرویددانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندرویددانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندروید

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 5.95 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight اندروید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.