دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فون

  • ۱۷۷۲

در ویندوزفون، ویرایشگرهای تصویر زیادی وجود دارد که اکثر آن ها به دلیل کم بودن فیلترها و ابزارها یک سری محدودیت هایی وجود دارد به همین دلیل ما به شما نرم افزار Afterlight را پیشنهاد میکنیم.

نرم افزار Afterlight یک ویرایشگر تصویر کامل برای ویرایش سریع و ساده تصاویر است که این نرم افزار دارای طراحی ساده و ابزاری قدرتمند است که آنچه را که میخواهید در چند ثانیه به شما میدهد.این نرم افزار دارای هشت ابزار است که از هرکدام از این هشت ابزار استفاده کنید باعث افزایش سهولت در تصاویر میشود.

این نرم افزار دارای 57 فیلتر میباشد که 27 فیلتر آن کاملا قابل تنظیم بوده، 14 فیلتر آن برای تصاویر اینستاگرام بوده و همچنین دارای یک پک شانزده تایی فیلتر فصلی است.Afterlight شامل طیف وسیعی از نورهای طبیعی است که با بافت های متفاوتی ساخته شده.تصاویر خود را ابزار کروپ برداری این نرم افزار، کروپ کنید که دارای 15 روش مختلف را برای شما ارائه کرده. این نرم افزار دارای ویژگی های دیگری نیز هست که امیدوارم شما از آن لذت ببرید.

دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فوندانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فوندانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فوندانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فون

دانلود نسخه ی اصلی از استور مایکروسافت

دریافت برنامه نسخه کرک
حجم: 44.4 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوز فون

***
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.