آموزش تصویری اضافه کردن فید اینستاگرام به مرکز اعلان یا همان ناتیفیکیشن سنتر iOS

  • ۲۰۰۵

اگر در طول روز زمان زیادی را صرف گشت و گزار در اپلیکیشن اینستاگرام می‌کنید و خواهان آن هستید که از هر نقطه سیستم‌عامل iOS بتوانید به آخرین به‌روزرسانی‌های دوستانتان در این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید،

اپل هیچ‌گاه اجازه ادغام  فیس‌بوک و اینستاگرام را در پلتفرم iOS نداده، با این حال نسخه جدید اپلیکیشن Feeday قابلیت این را دارد که بتوان آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام را از طریق مرکز اعلان iOS 8 به بالا دنبال کرد.

Feeday در حقیقت یک ویجت کاربردی برای سیستم‌عامل iOS است که امکان چک کردن آخرین به‌روزرسانی دوستانتان در شبکه اینستاگرام را در غالب مرکز اعلان‌ها برای شما فراهم می‌آورد. این اپلیکیشن فید اکانت اینستاگرام شما را دریافت کرده و آخرین تصاویر را در قالب شش تا نه تصویرک در مرکز اعلان یا همان ناتیفیکیشن سنتر iOS به شما نشان می‌دهد.

هرچند این برنامه دارای نسخه رایگان مخصوص آیفون و آی‌پد است، با این حال یکی از نکات منفی این نسخه عدم نمایش تعداد پسندهای دریافتی و نظرات افراد بر روی هر عکس است؛ البته برای دسترسی به این اطلاعات کافیست که بر روی آن عکس کلیک کرده تا مسقیما به اپلیکیشن اینستاگرام منتقل شوید. همان‌طور که گفته شد، Feeday تنها برای آن دسته از افراد مناسب است که می‌خواهند هرچند لحظه یک بار از آخرین تصاویر ارسال شده توسط دوستانشان آگاه شوند، زیرا امکان ارسال عکس و قرار دادن پست در اینستاگرام در آن گنجانده نشده است.

نسخه رایگان ویجت Feeday امکان نمایش سه عکس را برایتان فراهم می‌کند، با این حال اگر خواهان نمایش شش الی نه عکس در مرکز اعلان آیفون خود هستید، بایستی مبلغ ۹۹ سنت برای خرید نسخه پیشرفته آن هزینه کنید.

برای دانلود برنامه از اپ استور بر روی تصویر زیر کلیک کنید

Download-from-appstore

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.