سرویس Live ویدیو به اینستاگرام اضافه خواهد شد

  • ۱۸۹۲

کمتر از ۲ ماه به شروع سال ۲۰۱۷ مانده و طبق روال هر ساله، همه فعالان بازاریابی دیجیتال در حال صحبت، بحث و پیش‌بینی ترندهای سال پیش رو هستند. یکی از ترندهایی که در سال آینده نیز نقش بسیاری را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایفا می‌کند، ویدیو Live است.

این در حالی است که فیسبوک و یوتیوب نیز در این مورد پیش قدم شده‌اند و سرویس‌های تماشای ویدیو زنده خود را ارائه داده‌اند. اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی‌ای است که قصد عرضه این سرویس را دارد و به صورت رسمی آن را در روز گذشته معرفی کرده است.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

این سرویس برای کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی خیلی ارزشمند خواهد بود؛ زیرا دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و یوتیوب چندان راحت نیست و اینستاگرام تنها بستری است که هموارد در دسترس است. با سرویس Live اینستاگرام به راحتی می‌توانید حال خود را با دوستان و Follower های خود به اشتراک بگذارید.

سرویس Live ویدیو به اینستاگرام اضافه خواهد شد

جالب اینجاست که ویدیو شما ذخیره نمی‌شود و مخاطبان‌تان، فقط زمانی ویدیو شما را مشاهده می‌کنند که خودتان به صورت زنده در حال فیلم گرفتن باشید. خود اینستاگرام معتقد است که این سرویس برای این بوجود آمده که هر وقت افراد خواستند، بتوانند حال و اوضاع خودشان را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

هر کاربر اینستاگرام که در حال استفاده از سرویس Live است، در بخش Stories با یک برچسب Live معلوم می‌گردد و از طرفی، صفحه‌ای وجود دارد که پربازدیدترین ویدیوهای Live مشخص می‌شوند. این صفحه Top Live Videos نام دارد و کمک می‌کند که بتوانید تسلط بیشتری روی ویدیو‌های‌ زنده در حال پخش داشته باشید.

سرویس Live ویدیو به اینستاگرام اضافه خواهد شد

این سرویس برای کسب‌وکارها خیلی مفید است و می‌توانند راحت‌تر گزارش‌های زنده و ویدیوهای زنده‌ای ارائه دهند و رویدادهای خود را پوشش دهند. سرویس Live هنوز فعال نشده است و در هفته‌های آینده به صورت رسمی روی آخرین نسخه اینستاگرام پدیدار خواهد شد.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.