قابلیت غیرفعال کردن کامنت و حذف فالور در اینستاگرام همگانی میشود

  • ۱۷۸۰

دو قابلیت‌های مفید اینستاگرام که اخیراً برای افراد محدودی عرضه شده بودند حالا عمومی شده و به‌زودی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.حتماً در برخی صفحات محبوب متوجه شده‌اید که امکان گذاشتن کامنت وجود ندارد. این ویژگی را اینستاگرام چند ماه پیش برای صفحات محبوب و کاربران نسخه آزمایشی عرضه کرد و حالا آن را برای تمامی کاربران فعال می‌کند. برای این‌که کامنت‌ها را برای پست خود غیرفعال کنید کافیست در مرحله آخر قرار دادن عکس یا ویدئو و پیش از فشردن دکمه Share روی Advanced Settings لمس کرده و Turn of Commenting را فعال کنید.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

برای تصاویر و ویدئوهای گذشته نیز می‌توانید دکمه سه‌نقطه را لمس کرده و همین گزینه را انتخاب کنید. این امکان اینستاگرام درست مانند قابلیت حذف خودکار کامنت‌های حاوی کلمات دلخواه برای بهبود فضا و جلوگیری از فحاشی و حملات کامنتی تدارک دیده شده است.

قابلیت غیرفعال کردن کامنت و حذف فالور در اینستاگرام همگانی میشود

یک قابلیت جدید دیگر که به‌تازگی معرفی شده و حالا در دسترس عموم قرار گرفته حذف فالورهاست. اگر یک صفحه خصوصی دارید و قصد دارید فردی را از فالورها یا دنبال‌کنندگان خود حذف کنید کافیست وارد لیست فالورهای خود شده، روی سه نقطه لمس کرده و Remove را فشار دهید.

و سرانجام آخرین ویژگی امکان ریپورت ناشناس تصاویر و پست‌هایی است که نشان از افسردگی و یا صدمه به‌خود و حتی خودکشی دارد. اینستاگرام در این صورت سعی می‌کند مؤسساتی کمکی را به این کاربران پیشنهاد کند. گفتنی است این قابلیت نیز اواخر مهرماه معرفی شده بود.

به‌خاطر داشته باشید عرضه عمومی این قابلیت‌ها معمولاً چند روزی زمان می‌برد و اگر هنوز این ویژگی‌ها را ندارید باید صبر کنید.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.