آموزش تصویری دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

  • ۳۰۷۶

اگر تمایل دارید که اکانت اینستاگرام خود را رسمی کنید و برای آن تیک آبی تایید کننده اصالت دریافت کنید، حتما این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله در مورد چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت در این شبکه اجتماعی صحبت می‌کنیم.

مقدمه‌ای در رابطه با تیک آبی اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید در کنار نام اکانت برخی از افراد مشهور و شناخته شده دنیا در اینستاگرام یک تیک آبی منحصر به فرد قرار دارد که اصالت و رسمی بودن اکانت آن‌ها را نمایش می‌دهد. به پروفایل‌ها یا اکانت‌هایی که تیک آبی اینستاگرام را دارند اصطلاحا Verified Badge به معنای مفهومی “دارای نشان تایید” گفته می‌شود. اما این نشان دقیقا نشان دهنده چیست و چه موضوعی را نمایش می‌دهد؟

#هشتگ بازاریابی اینستاگرام

همانطور که از نام این نشان مشخص است (نشان تایید)، اکانت اینستاگرامی که این تیک آبی را به همراه داشته باشد توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان پروفایل یا اکانت رسمی فرد مد نظر شناخته شده است. همانطور که می‌دانید در اینستاگرام ساخت اکانت‌های دروغین یا اصطلاحا فیک (Fake) با سادگی امکانپذیر است و افراد زیادی دست به انجام این کار می‌زنند. به عنوان مثال شاید اگر نام یک هنرمند معروف را در اینستاگرام جستجو کنید، با لیست عظیمی از اکانت‌های ساخته شده با نام او مواجه گردید. در این شرایط شناسایی اکانت رسمی هنرمند مد نظر می‌تواند امر بسیار دشواری باشد. اینستاگرام برای نمایش پروفایل یا اکانت رسمی هنرمند مورد نظر تیک آبی را در کنار اکانت وی نمایش می‌دهد. بدین صورت کاربران می‌توانند اکانت رسمی و تایید شده وی را در بین سایر اکانت‌های مشابه پیدا کنند.

اما آیا افراد عادی و سایر کاربران اینستاگرام هم می‌توانند نسبت به تایید اکانت خود و دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام کنند؟ در این مقاله قصد داریم که در رابطه با این موضوع و چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید اینستاگرام صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید یا بنا به هر دلیلی سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آیا امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت هر کاربری امکانپذیر است؟

اینستاگرام در رابطه با تایید رسمی بودن اکانت اینستاگرام افراد استراتژی بسیار پیچیده و دشواری را در نظر گرفته است. بنا به اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحه رسمی خود منتشر کرده، امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت برای هر کاربر اینستاگرامی مقدور نیست و در حال حاضر تنها برخی از افراد بسیار مشهور، سلبریتی‌ها و… قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت خود خواهند بود.

اینستاگرام اشاره می‌کند که به منظور تایید رسمی بودن اکانت خود در این شبکه اجتماعی از روش‌های دیگری همچون لینک دهی و ارتباط برقرار کردن مابین اکانت اینستاگرام و اکانت‌های دیگرتان در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر و… استفاده کنید.

آموزش تصویری دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

بنابراین طبق گفته تیم اینستاگرام امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت برای کاربران عادی این شبکه اجتماعی وجود ندارد. گفته می‌شود که اینستاگرام چند وقت پیش در رابطه با تایید اکانت رسمی برخی از سلبریتی‌ها هم دچار مشکل شده بود. ظاهرا برخی از سلبریتی‌ها از سخت‌گیری‌های اینستاگرام شاکی شده بودن و تمایلی به انجام مراحل قانونی پیچیده به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت خود نبودند و حتی در این راستا مشکلاتی برای اینستاگرام ایجاد کردند. با این حال همچنان سخت‌گیری‌های اینستاگرام در این زمینه ادامه دارد.

اما اظهار نظر اینستاگرام و سخت‌گیری‌های آن در قبال تایید رسمی بودن اکانت به این معنا نیست که شما هیچ‌وقت قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام برای اکانت خود نباشید. شما هم می‌توانید به یکی از افراد شناخته شده در این دنیای مجازی تبدیل شوید و با طی کردن مراحل خاصی، شانس خود را در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام بیشتر کنید. مواردی که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم از جمله ملزوماتی هستند که یک اکانت یا پروفایل تایید شده اینستاگرام و دارای تیک آبی آن باید این ملزومات را به همراه داشته باشد. به بیان دیگر موارد و موضوعاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مواردی هستند که شانس شما به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت را به مراتب افزایش می‌دهند. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه شانس خود برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت افزایش دهیم؟

مواردی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم، موضوعاتی هستند که اینستاگرام به شدت برای ارائه تیک آبی اینستاگرام و نشان تایید اکانت به آن‌ها توجه می‌کند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوعات می‌توانید شانس خود را در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت خود افزایش دهید.

مورد اول: تعداد فالوورهای اینستاگرام اکانت باید بسیار زیاد باشد!

زیاد بودن تعداد فالوورهای اکانت اینستاگرام اولین مسئله‌ای است که منجر به افزایش شانس شما در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت می‌شود. همانطور که اینستاگرام اشاره داشت، در حال حاضر تنها افراد مشهور، سلبریتی‌ها و افراد شناخته شده قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند. افزایش بیش از اندازه تعداد فالوورهای اکانت شما یکی از مسائلی است که نشان می‌دهد بنا به هر دلیلی فرد مشهوری یا شناخته شده‌ای هستید. با این حال در نظر داشته باشید که افزایش تعداد فالوورها تنها یک مورد حائز اهمیت در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت محسوب می‌گردد و به هیچ عنوان تضمینی مبنی بر دریافت این نشان نخواهد بود.

آموزش تصویری دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

در نظر داشته باشید که اینستاگرام در رابطه با نحوه تعامل و ارتباط شما با سایر فالوورها دقت زیادی به خرج می‌دهد. انتشار عکس‌های جعلی یا اصطلاحا فیک (Fake) به منظور افزایش فالوور به هیچ عنوان شانس شما را در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت افزایش نمی‌دهد بلکه نتیجه عکس دارد.  انتشار عکس‌های جعلی و ساخت اکانت‌های دروغین موضوعی است که اینستاگرام در بخش قوانین و ضوابط استفاده از این شبکه اجتماعی از آن به عنوان نقص قوانین یاد می‌کند. بنابراین تنها راه افزایش فالوورهای اکانت اینستاگرام‌تان و در عین حال افزایش شانس خود به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام این است که خودتان باشید و با استفاده از دانش، قدرت ارتباط، خدمات یا هر استعداد دیگری که دارید، مطابق با قوانین اینستاگرام عمل کرده و به فرد مشهورتری تبدیل شوید. این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش شانس شما به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت خواهد داشت.

مورد دوم: نماد یک برند معروف باشید

یکی دیگر از مسائلی که شانس شما را در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت بیشتر می‌کند مربوط به برندسازی می‌شود. اگر در اکانت اینستاگرام خود نماد یک برند محبوب را ارائه کنید، شانس شما برای دریافت نشان تایید افزایش پیدا می‌کند. البته در نظر داشته باشید که ارائه نماد یک برند تنها در شرایطی بازده مناسبی دارد که شما به واقع صاحب آن برند یا مدیر بخش بازاریابی آنلاین آن باشید. بنابراین باز هم استفاده از نمادهای جعلی هیچ کمکی به افزایش شانس شما در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت نمی‌کند.

آموزش تصویری دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

در این بین تجربه نشان داده که برندهایی که بیشتر خدمات عمومی ارائه کرده و با فالوورهای خود در ارتباط مستقیم هستند، شانس بیشتری در راستای گرفتن تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید اینستاگرام را دارند. بنابراین برند بودن و معرفی آن در اکانت اینستاگرام منجر به افزایش شانس شما در راستای دریافت نشان تایید آبی رنگ این شبکه اجتماعی می‌شود.

مورد سوم: اکانت‌های جعلی با نام شما ساخته شود

این موضوع شاید عجیب به نظر برسد اما توضیح منطقی پشت پرده آن قرار دارد. هدف اصلی اینستاگرام از ارائه تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید آبی رنگ چیست؟ هدف اصلی آن نمایش دادن اکانت رسمی یک فرد، کمپانی یا هر چیز دیگر و متمایز کردن آن نسبت به سایر اکانت‌های جعلی است! بنابراین تا زمانی که اکانت جعلی برای شما ایجاد نشده باشد، هیچ نیازی نسبت به تایید رسمی بودن اکانت شما وجود ندارد! پس اگر تعداد اکانت‌های جعلی که با نام اکانت شما ساخته می‌شوند افزایش پیدا کند، نیاز به نمایش اکانت رسمی شما و متمایز کردن آن نسبت به سایر اکانت‌های جعلی بیشتر می‌شود.

البته باید اشاره داشته باشیم که این موضوع هم به هیچ عنوان تضمینی مبنی بر دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت شما به شمار نمی‌رود و تنها یک حدس مبتنی بر منطق است. شاید ریپورت کردن اکانت‌های جعلی که با نام اکانت شما ساخته شده‌اند هم بتواند در راستای دریافت نشان تایید یا همان تیک آبی رنگ اینستاگرام موثر باشد. بنابراین پروفایل‌های جعلی که با نام شما ساخته شده و سعی در سوء استفاده دارند را ریپورت کنید و در نظر داشته باشید که اگر به دنبال دریافت تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید آن هستید، افزایش تعداد اکانت‌های جعلی نسبت داده شده به اکانت شما منجر به افزایش شانستان در راستای دریافت نشان تایید یا تیک آبی اینستاگرام می‌شود.

مورد چهارم: فعال باشید

آموزش تصویری دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت

اگر دائما از اینستاگرام استفاده نکنید و فعال نباشد، نیازی به دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت نخواهید داشت. بنابراین کاملا منطقی است که یکی از اصلی‌ترین معیارهای اینستاگرام به منظور ارائه نشان تایید آبی رنگ مورد نظر، سنجش میزان فعالیت شما باشد. همچنین فعالیت و تعامل با فالوورهایتان می‌تواند منجر به افزایش فالوور شود و به بدین صورت با یک تیر دو نشان زده‌اید. پس فراموش نکنید که به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت باید فعال باشید.

مورد پنجم: از توهین، ارسال پست‌های نامناسب و اقدامات منفی پرهیز کنید

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند ثابت کند شما شخص مشهور و در عین حال متشخصی هستید، عدم توهین به دیگران تحت هر شرایط، عدم ارسال پست‌ها نامناسب و اقدامات منفی است. سلبریتی‌ها یا افراد مشهور واقعی هیچ‌گاه از انتقاد ناراحت نمی‌شوند. فالوورهای آن‌ها اغلب افرادی هستند که عاشق آن‌ها می‌باشند، بنابراین توهین و بحث‌های اخلاقی در پست‌های این افراد جایی ندارد. به صورت کلی شخصیت شما، پست‌هایی که ارسال می‌کنید و واکنشی که در قبال عمل فالوورهای خود انجام می‌دهید، تاثیر مستقیمی بر روی افزایش یا کاهش شانس شما در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت دارند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید طی این مقاله در رابطه با دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت اینستا صحبت کردیم. در نظر داشته باشید که دریافت نشان تایید یا همان تیک آبی اینستاگرام در حال حاضر برای اکانت‌های معمولی امکانپذیر نیست و تمام مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، موضوعاتی هستند که تصور داریم به نوعی منجر به افزایش شانس کاربر در راستای دریافت تیک آبی اینستاگرام می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید یا بنا به هر دلیلی سوالی برایتان ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

***

  • سلام لطفا رو اکانت اینستاگرامم تیک ابی قرار دهید با تشکر
    پاسخ مدیر :
    سلام برای دریافت تیک آبی به این آموزش بروید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.