آموزش تصویری غیر فعال کردن کامنت‌ها و نظرات در اینستاگرام

  • ۲۶۷۸

از همان ابتدای رونق اینستاگرام و افزایش کاربران آن‏، بخش کامنت‌ها همواره بخش جنجال‌برانگیزی بوده و گاها حتی محل حرکت‌های خودجوش کاربران به حساب امده است. اینستاگرام پس از عرضه قابلیت غیرفعال کردن بخش کامنت تصاویر برای برخی کاربران به صورت آزمایشی، به تازگی این قابلیت را برای تمامی کاربران فعال کرده است. در این مطلب آموزش استفاده زا قابلیت غیرفعال کردن بخش نظرات یا همان کامنت را با هم مرور خواهیم کرد.

غیرفعال کردن بخش کامنت یا نظرات در اینستاگرام، در نسخه‌ای که این روزها در بازار موجود است به دو صورت امکان‌پذیر است و سعی خواهیم کرد به محض انجام تغییرات در روش انجام آن این مطلب را به‌روزرسانی کنیم.

روش اول غیرفعال کردن کامنت‌ها در اینستاگرام:

بیشتر کاربران با روش ارسال تصاویر در اینستاگرام آشنا هستند و نیازی به شرح دوباره این روش در این مطلب نیست اما روش اول غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام به آخرین مرحله ارسال تصویر در اینستاگرام مرتبط است.

آموزش تصویری غیر فعال کردن کامنت‌ها و نظرات در اینستاگرام

این یعنی دقیقا مانند تصویر شماره‌گذاری شده بالا، هنگامی که کلیه مراحل آماده‌سازی تصویر از جمله برش، اعمال فیلترها، نوشتن توضیح یا کپشن و تگ کردن افراد و اضافه کردن مکان و غیره را انجام دادید در آخرین مرحله و در انتهای صفحه و در پائین بخش Share با زدن گزینه Advanced Settings به صفحه بعدی هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید گزینه خاموش کردن کامنت Turn Off Commenting را فعال کنید. بعد از فعال شدن گزینه می‌توانید با برگشت به صفحه قبل دکمه انتشار را بزنید و تمام!

روش دوم غیرفعال کردن کامنت‌ها در اینستاگرام ( روش ساده‌تر):

این روش بیشتر زمانی به کار می‌اید که پس از ارسال یک تصویر یا ویدئو یادتان می‌افتد که فراموش کرده‌اید که گزینه خاموش کردن کامنت‌ها را فعال کنید.

آموزش تصویری غیر فعال کردن کامنت‌ها و نظرات در اینستاگرام

در این هنگام کافیست سه نقطه بالای تصویر یا ویدئویی که می‌خواهید کامنت را در ان غیرفعال کنید را زده و بلافاصله گزینه Turn off commenting را بزنید تا بخش نظرات پائین پست شما غیرفعال شود. برای فعال کردن مجدد بخش نظرات می‌توانید از همین روش استفاده کرده و این بار گزینه ‏Turn on commenting را بزنید.

سوالات رایج:

– این قابلیت فعلا باید برای تک‌تک تصاویر پیش و یا پس از انتشار تنظیم شود و هنوز قابلیت غیرفعال کردن کامنت برای کلیه تصاویر اکانت به صورت پیشفرض عرضه نشده است.

– پس از غیرفعال کردن بخش کامنت و نظرات، علامت کامنت و تعداد آنها از پائین تصاویر حذف شده و از این موضوع می‌توانید متوجه حذف شدن بخش کامنت‌ها و غیرفعال شدن آن شوید.

آموزش تصویری غیر فعال کردن کامنت‌ها و نظرات در اینستاگرام

– پس از غیرفعال کردن کامنت‌ها در صورتی که قبلا فردی یا افرادی کامنت گذاشته باشند، کلیه کامنت‌ها از دسترس خارج شده و دیده نمی‌شوند و حتی کسانی که کامنت گذاشته باشند نیز به کامنت‌ها دسترسی نخواهند داشت.

– پس از فعال کردن مجدد بخش کامنت در یک پست، کلیه نظرات به حالت قبل بازگشته و در دسترس خواهد بود.

***

  • آزمون آیین نامه
    ممنون عالی بود
  • ممنون اطلاعات خوبی بود. لطفا اگر اطلاعات کامل تری دارید
    در سایت قرار دهید
    پاسخ مدیر :
    خواهش میکنم
    مطمن باشید سایت ما یکی از کاملترین هاست در مورد اینستاگرام هر روز سر بزنید مطلب جدیدی میبینید
  • طراحی سایت
    ممنون خیلی خوب بود
    پاسخ مدیر :
    خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.