آموزش تصویری دسترسی به قابلیت Stories اینستاگرام در کامپیوتر

  • ۲۰۷۷

به تازگی افزونه‌ای رایگان به فروشگاه افزونه‌های مرورگر گوگل کروم اضافه شده است که به کمک آن می‌توان قابلیت Stories اینستاگرام را به وب‌سایت دسکتاپ این اپلیکیشن اضافه کرد. با سایت اینستاگرام ها همراه باشید.

اینستاگرام در ابتدای ماه اوت از قابلیت Stories رونمایی کرد، قابلیت جدیدی که اساسا عملکردی مشابه بخش Stories اپلیکیشن اسنپ‌چت دارد. درست همانند اسنپ‌چت، اینستاگرام نیز با استفاده از قابلیت استوریز، به کاربران اجازه‌ی ذخیره‌ی یک سری از عکس‌ها و ویدئوهایی را می‌دهد که دنبال‌کنندگان آنها می‌توانند ببینند. این سری، پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود.

آموزش تصویری دسترسی به قابلیت Stories اینستاگرام در کامپیوتر

اگرچه این قابلیت در داخل اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس است، اما چنانچه به نسخه‌ی دسکتاپ اینستاگرام (instagram.com)، مراجعه کنید، قابلیت یاد شده برای شما در دسترس نخواهد بود، چرا که اینستاگرام هنوز به صورت رسمی استوریز را به وب‌سایت خود اضافه نکرده است. 

#هشتگ استوری اینستاگرام

افزونه‌ی جدید مرورگر گوگل کروم که توسط الک گارسیا توسعه داده شده است، این قابلیت را به وب‌سایت اینستاگرام اضافه کرده است. استفاده از این افزونه بسیار ساده است: پس از اضافه کردن این افزونه‌ی رایگان از کروم وب استور، به وب‌سایت اینستاگرام مراجعه کنید و مشاهده خواهید کرد که همانند نسخه‌ی اپلیکیشن موبایل، استوریز به قسمت بالای استریم عکس‌ها اضافه شده است. با تپ کردن یکی از تصاویر می‌توانید آن را مشاهده کنید، استفاده از کلید‌های جهتی کیبورد به شما امکان رفتن به تصاویر بعدی را می‌دهد و فشار دادن کلید Esc، شما را از حالت Story خارج خواهد کرد.

آموزش تصویری دسترسی به قابلیت Stories اینستاگرام در کامپیوتر

کاربران عزیز اگر آموزش مربوط به استوری در کامپیوتر را می خواهند در نظرات درخواست بدهند تا قرار بدهیم

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.