دانلود برنامه Phonto ios - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در آی او اس

  • ۱۸۴۰

اپلیکیشنی برای اضافه کردن نوشته‌های زیبا و متنوع به تصاویر از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای بنام youthhr منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود بسادگی و در چند گام ساده انواع متنهای دلخواه را به تصاویر و عکسهای مورد علاقه خود اضافه کرده و عکس نوشته های بدیعی را خلق کنید.

اپلیکیشنی برای اضافه کردن نوشته‌های زیبا و متنوع به تصاویر از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای بنام youthhr منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود بسادگی و در چند گام ساده انواع متنهای دلخواه را به تصاویر و عکسهای مورد علاقه خود اضافه کرده و عکس نوشته های بدیعی را خلق کنید. در حالت پیشفرض بیش از 200 فونت زیبا در دسترس شما قرار دارند که میتوانید بنا به سلیقه خود از آنها استفاده کنید. البته امکان نصب سایر فونتها نیز میسر شده که در ادامه به نحوه نصب فونتهای جدید هم اشاره خواهیم کرد.

Phonto is a very simple photo-editing tool that lets you add text to any image on your Android device. It won’t do much more, but you'll still find many possibilities when it comes to inserting text onto any photo.

دانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندرویددانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندرویددانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندروید



ویژگیهای برنامه Phonto - Text on Photos:
▣ امکان تغییر سایز نوشته ها
▣ امکان استفاده از رنگهای متنوع و گوناگون
▣ امکان اضافه کردن سایه به نوشته ها
▣ امکان چرخش نوشته ها
▣ امکان اضافه کردن لبه به نوشته‌ ها
▣ امکان استفاده از رنگهای دلخواه برای پس زمینه نوشته ها
▣ امکان تنظیم فاصله حروف
▣ امکان تنظیم فاصله خطوط
▣ دسترسی به بیش از 200 فونت زیبا
▣ امکان نصب فونتهای دلخواه

The text-insert tool lets you modify several different parameters such as: size, position, font (you'll find more than 200 different types), color of the letters, even text inclination. All these edits are done in a way that’s simple and easy.

توجه داشته باشید: ممکن است در برخی مواقع که تصاویر شما دارای سایز بزرگ باشند، برنامه در اصطلاح دچار کرش شده و خود به خود خارج شود که برای این کار حتما تنظیمات برنامه را طوری تنظیم کنید که عکس را در حالت مدیوم یا کوچک برای شما نمایش دهد.

این برنامه ابزار و فونت‌ های منحصر به فردی دارد و راه خوبی برای افزودن متن انگلیسی به یک تصویر است که هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آنلاک شده این برنامه فوق العاده را از دریافت کنید و نوشته‌ های خود را به شکل تصاویری زیبا و خلاقانه ساخته و در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام، تلگرام، ویسپی و… به اشتراک بگذارید.

The numbers of editing tools available on Phonto is quite limited, but it does include one additional option that gives you a lot of room for maneuver: you can download and install custom fonts to add to the over 200 that come with the app by default.

محیط برنامه

دانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندرویددانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندرویددانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندرویددانلود برنامه Phonto اندروید - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در اندروید

برای دانلود  Phonto از اپ استور کلیک کنید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.