Boomerang

  • ۱۴۶۶

Boomerang from Instagram نام جدیدترین اپلیکیشن از سازنده معروف برنامه اینستاگرام است. با «بومرنگ» (Boomerang)، می‌توانید ویدیوهای شبیه به GIF بسازید. بومرنگ شباهت‌هایی به Vine و ویژگی Live Photos در آیفون 6s دارد.

نسخه ی اندروید بومرنگ

Boomerang

این برنامه چند تصویر را در یک ویدیوی یک ثانیه‌ای با هم ترکیب می‌کند که از اول به آخر و آخر به اول پخش می‌شود، به همین دلیل به آن ویدیوی لوپ می‌گویند. ویدیوها را می‌توان به صورت پرتره و لنداسکیپ فیلم‌برداری کرد؛ و به صورت اتوماتیک هم در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند. گرچه این ویدیوها را فقط از طریق این برنامه می‌توان ضبط کرد، اما می‌توان آنها را در اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری به اشتراک گذاشت. کاربری این برنامه بسیار سریع و آسان است و برای استفاده هم نیازی به حساب کاربری اینستاگرام ندارد.

دانلود برنامه ی کمکی اینستاگرام Boomerang اندروید

نسخه ی آی او اس بومرنگ

Boomerang

اپلیکیشن Boomerang با استفاده از یک رابط کاربری ساده و زیبا می تواند به صورت خودکار تصاویر GIF را همانند یک ویدئو در گالری اسمارت فون های کاربرانش ذخیره کند. کاربران با فعال کردن این برنامه می توانند خروجی نهایی آن را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند 10 تصویر متوالی را تنها با فشردن یک دکمه همانند یک ویدئو در قالب MP4 به سایر اسمارت فون ها نیز ارسال کنند. ساخت و عرضه این اپلیکیشن در حالی است که شرکت های بزرگ فناوری از روش های جدیدی برای متحرک شدن تصاویر بهره می برند تا بتوانند نگاه های کاربران بیشتری را با خود همراه کنند. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است.

دانلود برنامه بومرنگ آی او اس Boomerang from Instagram

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.