آپدیت های جدید برای اینستاگرام ویندوز فون و کامپیوتر

  • ۲۴۴۷

مدت زیادی از عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ می‌گذرد. حال امروز این اپلیکیشن محبوب به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که بهبودهایی را برای کاشی زنده‌ی این برنامه به ارمغان می‌آورد.همینطور اینستاگرام برای ویندوز 10 کامپیوتر نیز بروزرسانی دریافت کرده است .

با به‌روزرسانی‌ای که امروز برای اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است، نسخه‌ی برنامه به شماره‌ی ۹.۶۷۳.۳۳۴۱۴.۰ ارتقا پیدا می‌کند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

لیست تغییرات این نسخه:

  • فعال‌سازی کاشی زنده
  • بهبودهایی در سرعت و پایداری

اگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، لطفا ما را از بهبودهای این اپلیکیشن باخبر سازید.

آپدیت های جدید برای اینستاگرام ویندوز فون و کامپیوتر

فیس بوک چندی پیش نرم افزار اینستاگرام را برای ویندوز ۱۰ رایانه منتشر کرد و درحال تلاش برای رفع مشکلات این نرم افزار است و با به روزرسانی جدید،تغییر دیگری ایجاد کرده است

به روز رسانی فعلی، باعث بهبود عملکرد اینستاگرام شده است و در سمت راست بالای نرم افزار گزینه ای همانند گزینه ی دایرکت موبایل قرارداده شده و در کنار آن امکانات جدید برای بهبود ترتیب نمایش پست ها در صفحه اصلی و جستجوها ایجاد شده است.

بجز تغییر بالا، تغییر دیگری مشاهده نشده است و شما می توانید از طریق لینک زیر نرم افزار خود را به روزرسانی کنید.

برخی از ویژگی های اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ مثل ارسال و ویرایش تصاویر که فقط برای تبلت ها و رایانه های شخصی با صفحه نمایش لمسی و دوربین عقب در دسترس است، قسمت Stories (داستان) ، کاشی زنده اینستاگرام ، نوتیفیکیشن های بومی کامل ، اینستاگرام دایرکت –  و  جستجو، مشاهده پروفایل هستند.

دانلود با لینک مستقیم از سایت اینستاگرام ها

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.