آپدیت اینستاگرام ویندوز 10 با قابلیت ارسال ویدیو زنده

  • ۲۱۷۰

از زمانی که ویندوز ۱۰ عرضه شده است، شرکت فیسبوک پشتیبانی بی نقصی را از این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت به عمل آورده است. بعد از مدت ها که کاربران ویندوز و ویندوزفون از نبود نرم افزارهای رسمی فیسبوک و اینستاگرام در دستگاه های خود رنج می بردند، این شرکت اقدام به ارائه نسخه رسمی فیسبوک و اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل کرده و آن ها را مرتب به روز رسانی نموده است.

در همین راستا، فیسبوک با ارائه به روز رسانی جدیدی ویژگی ارسال ویدیو های زنده در بخش Story را برای تمامی دستگاه های ویندوز ۱۰ اضافه کرده است تا نرم افزار موجود در این پلتفرم، همگام به دیگر پلتفرم ها، قابلیت های جدید را دریافت کرده باشد. ویژگی ویدیو زنده که پیش‌تر در فیسبوک ارائه شده بود، همین چند روز گذشته در پلتفرم های iOS و اندروید در دسترس قرار گرفت. این قابلیت به سرعت در میان کاربران در حال محبوب شدن است.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

شایان ذکر است، در حالی که با دریافت این به روز رسانی، همه می توانند ویدیو های زنده را ببینند، اما ارسال این ویدیوها فعلا به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران (بیش‌تر در محدوده ایالات متحده) است. فیسبوک قول داده است که در آینده نزدیک ارسال ویدیو زنده برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد.

همچنین با به روز رسانی که دیروز این نرم افزار در پلتفرم های اندروید و iOS صورت پذیرفت، کاربران می توانند در قسمت Story از Sticker های مخصوص اینستاگرام استفاده کنند. از آن جایی که به روز رسانی های این نرم افزار تقریبا با فاصله چند روز در اختیار کاربران ویندوز قرار می گیرد، می توان، انتظار دریافت این ویژگی را نیز در هفته آینده برای ویندوز ۱۰ در نظر گرفت.

برای دانلود اینستاگرام نسخه ی جدید اینجا کلیک کنید

***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.