آموزش تصویری ایجاد پاراگراف در بیو و کپشن های اینستاگرام

  • ۲۴۴۵

اگر از کاربران فعال اینستاگرام باشید حتما تا کنون متوجه شده اید که دکمه enter به خودی خود، هنگام نوشتن متن در اینستاگرام فعال نمی شود. این موضوع هم در بخش کپشن ها و هم در بخش بیو دیده شده است. در حقیقت دکمه اینتر زمانی فعال می شود که شما بتوانید حداقل یک پاراگراف در ابتدا ایجاد کرده باشید.

در این مقاله اینستاگرام ها به شما یاد می دهد که چگونه برای نوشتن خط بعدی را انتخاب کرده و پاراگراف های متعدد ایجاد کنید.

یکی از دو کلیدی که در گوشی های هوشمند برای انتقال نشان گر و خط نما، وجود دارد Return یا Enter است. برای اینکه هنگام نوشتن در اینستاگرام یکی از این دو گزینه را فعال کنید، لازم است که ابتدا، روی دکمه ۱۲۳ ضربه بزنید تا آن روی دیگر کیبرد خود را مشاهده کنید. در این وضعیت دکمه Return یا Enter نیز فعال می شود که عموما در سمت راست و پایین قرار می گیرد.

آموزش تصویری ایجاد پاراگراف در بیو و کپشن های اینستاگرام

حالا اگر در میان متن هایی که نوشته اید، این دو گزینه را بزنید، ( یکی از Return یا Enter ) می توانید یک خط جدید ایجاد کرده و به پاراگراف بعدی بروید. نکته مهم بعدی در این باره این است که شما نمی توانید پیش از ایجاد یک پاراگراف خطی جدید ایجاد کنید بنابراین لازم است که ابتدا حتما چیزی بنویسید. در ثانی دقت کنید که هرگز امکان زدن دو بار Return یا Enter وجود ندارد. بنابراین شما فقط یک بار قادر خواهید بود از این خاصیت استفاده کنید. به محض اینکه متن بعدی را هم نوشتید می توانید این دکمه را زده و دوباره پاراگراف بعدی را ایجاد کنید.

البته در بخش بیو نیز باید متن وارد کنید اما در این بخش نمی توانید از ترفند های گفته شده در بالا استفاده کنید. دقت کنید که در قسمت بیو نمی توانید بیش از یک مقدار مشخص متن بنویسید. اما راه حل چیست؟

آموزش تصویری ایجاد پاراگراف در بیو و کپشن های اینستاگرام

ابتدا میزان کاراکترهای مشخص و محدود در بیوی اینستاگرام را بدانید سپس د یک ویرایش گر متن، مثل نوت پد یا word متن دلخواه خود را بنویسید. هر جا که دوست دارید اینتر را بزنید و یک خط جدید ایجاد کنید. بدین ترتیب یک متن منظم در محدوده تعداد کاراکتر ها ایجاد کنید. حالا اگر این متن را کپی کرده و آن را در بیوی اینستاگرام paste کنید خواهید توانست به خوبی فاصله هایی را ایجاد کنید و بیویی منظم و مرتب داشته باشید.

نظر شما در مورد محدودیت اینتر در اینستاگرام چیست و به نظر شما علت این محدودیت توسط این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ دیدگاه خود را با ما در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.