آموزش تصویری قراردادن آلبوم تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام

  • ۱۷۵۹

با قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید در هر پست تا 10 عکس یا ویدئوی متفاوت قرار دهید. برای آموزش این قابلیت با اینستاگرام ها همراه باشید.

اگر می‌خواهید تصاویر و ویدئوهای مربوط به یک رویداد یا محصول خاص را در اینستاگرام در قالب یک پست منتشر کنید دیگر نیازی به ساخت کولاژ تصاویر نیست. می‌توانید تا ده عکس یا ویدئو را در قالب یک آلبوم عکس در یک پست قرار دهید تا دنبال کنندگان شما با سوایپ (کشیدن انگشت) به چپ یا راست تمامی تصاویر و ویدئوها را ببینند.

آموزش تصویری قراردادن آلبوم تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام

برای این‌کار وقتی دکمه + پایین صفحه برای قرار دادن پست را لمس کردید دکمه Select Multiple به شکل چند عکس روی یکدیگر را لمس کنید. حالا می‌توانید تا ده عکس یا ویدئو را برای پست خود انتخاب کنید. وقتی با زدن Next به مرحله بعد رفتید می‌توانید با نگه داشتن و کشیدن ترتیب تصاویر را تغییر دهید و همچنین برای تمامی تصاویر و یا تک تک افکت و فیلتر مورد نظر خود را اعمال کنید.

سپس در قدم بعدی برای تمامی تصاویر یک کپشن (توضیح) واحد و در صورت تمایل یک مکان (لوکیشن) انتخاب کرده و تصاویر خود را به شکل یک آلبوم پست خواهید کرد.

آموزش تصویری قراردادن آلبوم تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام

توجه کنید که امکان قرار دادن کپشن متفاوت برای هر عکس وجود نداشته و لایک‌ها و کامنت‌ها نیز به‌صورت کلی برای تمامی تصاویر هر پست اعمال خواهند شد. وقتی تصویر را پست کردید اینستاگرام در پایین پست شما نشان‌گری برای مشخص کردن آلبوم عکس قرار خواهد داد تا بینندگان از قرار داشتن تصاویر بیشتر در آن پست آگاه شوند.

همان‌طور که گفتیم این قابلیت به مرور برای کاربران فعال خواهد شد و کافیست مطمئن شوید نسخه 10.9 یا جدیدتر اینستاگرام روی گوشی شما نصب شده است.

نکات قابل توجه:

  • تصاویر آلبوم‌ها تنها به شکل مربعی یا با نسبت تصویر 1:1 منتشر خواهند شد.
  • امکان ویرایش و حذف یک یا چند عکس از آلبوم وجود ندارد.
  • تنها کاربران با اینستاگرام نسخه 10.9 یا جدیدتر قادر به دیدن این پست‌ها بوده و در نسخه‌های قدیمی‌تر حتی تصویر ابتدایی نیز قابل مشاهده نخواهد بود.
  • امکان قراردادن بیش از 10 عکس یا ویدئو وجود ندارد.
  • لایک و کامنت‌ برای تمامی تصاویر یکسان و واحد بوده و امکان لایک و کامنت مجزا برای هر عکس وجود ندارد.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.