امکان جدید اینستاگرام:انتشار بیش از 10 ویدیو یا تصویر را در یک پست واحد

  • ۱۸۸۴

اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو، اینستاگرام اخیراً به روزرسانی تازه ای دریافت کرده که راه تازه ای برای اشتراک مدیاهای تصویری را پیش روی کاربران می گذارد. مشترکین از این پس می توانند بیشتر از یک تصویر یا ویدیو (تا سقف 10 مدیا) را به صورت همزمان و در یک پست منتشر سازند؛ دنبال کنندگان شما هم می توانند میان این تصاویر و ویدیوها سوایپ کنند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

هنگامی که در حال آپلود تصویر باشید، آیکن تازه ای به چشم می خورد که با انتخاب آن می توانید تصاویر و ویدیوهای مد نظر خود را از گالری انتخاب کنید. ضمناً می توانید ترتیب آنها را مشخص کرده و همگی را فیلتری یکسان، یا هر یک را با فیلتری جداگانه منتشر سازید.

امکان جدید اینستاگرام:انتشار بیش از 10 ویدیو یا تصویر را در یک پست واحد

با این همه، اینستاگرام محدودیت هایی نیز برای این قابلیت در نظر گرفته است؛ به عنوان مثال تنها قادر به ارائه یک کپشن برای تمام تصاویر یا ویدیوها خواهید بود و همگی باید در ابعاد مربع باشند. همچنین گفتنی است پست هایی که شامل چند عکس و ویدیو باشند، با نقطه ای به رنگ آبی در فید نمایان می شوند تا از قابلیت اسکرول میان آنها خبردار شوید.

این قابلیت تازه، از همین حالا در دسترس دارندگان موبایل های مبتنی بر iOS و اندروید قرار گرفته و امکان دریافت آخرین به روزرسانی اینستاگرام از طریق اپ استور اپل یا پلی استور گوگل مهیا شده است.

در سایت هم قرار گرفته است و می توانید از طریق همین سایت دانلود کنید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.