دانلود اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای کامپیوتر شخصی و تبلت های ویندوز ۱۰

  • ۱۷۹۱

این روز ها می توان از اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی نام برد. اپلیکیشن رسمی اینستاگرام در ماه آپریل گذشته برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد و حالا شاهد آن هستیم که این اپلیکیشن برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز در دسترس قرار گرفته است

این روز ها می توان از اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی نام برد. اپلیکیشن رسمی اینستاگرام در ماه آپریل گذشته برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد و حالا شاهد آن هستیم که این اپلیکیشن برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز در دسترس قرار گرفته است و دارای قابلیت های اختصاصی از جمله پشتیبانی از کاشی زنده می باشد که به شما اجازه می دهد تصاویر و نوتیفیکیشن ها را به طور مستقیم در صفحه ی استارت دستگاه خود مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای کامپیوتر شخصی و تبلت های ویندوز ۱۰

برخی از ویژگی های اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ به شرح زیر است:

  • ارسال و ویرایش تصاویر* – اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری آسان، سریع و جذاب لحظات را با هر کس در جهان شما فراهم می کند.
    *ارسال و ویرایش تصاویر فقط برای تبلت ها و رایانه های شخصی با صفحه نمایش لمسی و دوربین عقب در دسترس است.
  • Stories (داستان) – داستان هایی از افرادی که شما آن ها را دنبال می کنید در یک ردیف در بالای Feed ظاهر می شود.
  • کاشی زنده اینستاگرام – دسترسی به اطلاعات و تصاویر ارسال شده توسط دوستان و خانواده ی شما در یک نگاه.
  • نوتیفیکیشن های بومی کامل – ما به شما نوتیفیکیشن هایی که می خواهید ببینید را ارسال می کنیم، به طوری که شما هیچ گاه به روز رسانی های مهم را از دست نخواهید داد.
  • اینستاگرام دایرکت – اینستاگرام دایرکت به شما امکان تبادل پیام های موضوعی را با یک یا چند نفر، و به اشتراک گذاری پست هایی که شما به عنوان یک پیام در Feed مشاهده می کنید را می دهد.
  • شامل ویژگی های کامل از جمله جستجو، کاوش، پروفایل و Feed (خوراک).

در حال حاضر این اپلیکیشن برای رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی های ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد و می توانید آن را از استور ویندوز دریافت کنید.

به روز رسانی فعلی، باعث بهبود عملکرد اینستاگرام شده است و در سمت راست بالای نرم افزار گزینه ای همانند گزینه ی دایرکت موبایل قرارداده شده و در کنار آن،   امکانات جدید برای بهبود ترتیب نمایش پست ها در صفحه اصلی و جستجوها ایجاد شده است.

بجز تغییر بالا، تغییر دیگری مشاهده نشده است و شما می توانید از طریق لینک زیر نرم افزار خود را به روزرسانی کنید.

برخی از ویژگی های اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ مثل ارسال و ویرایش تصاویر که  فقط برای تبلت ها و رایانه های شخصی با صفحه نمایش لمسی و دوربین عقب در دسترس است، قسمت Stories (داستان) ، کاشی زنده اینستاگرام ، نوتیفیکیشن های بومی کامل ، اینستاگرام دایرکت –  و  جستجو، مشاهده پروفایل هستند.

محیط برنامه

دانلود اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای کامپیوتر شخصی و تبلت های ویندوز ۱۰

لینک دانلود

***

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.