آموزش تصویری پنهان کردن آخرین فعالیت اینستاگرام Activity

  • ۱۹۲۶

اینستاگرام اخیرا ویژگی Activity را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است. با توجه به این ویژگی، در بخش دایرکت مسیج، نشان داده می شود که آخرین بازدید شما چه زمانی بوده است. بدین صورت اگر فردی برای شما پیامی ارسال کند و آن را بخوانید و جواب ندهید، به راحتی متوجه خواهند شد.

: اما اگر در دنیای خود، می خواهید چنین اطلاعاتی از جهان پیرامون تان و افرادی که در شبکه تان قرار دارند پنهان بماند، می توانید به راحتی نمایش Activity را غیر فعال کنید. مطابق با هر شبکه اجتماعی دیگر، وقتی Activity خود را پنهان کنید، این قابلیت از دیگران نیز برای تان محو خواهد شد. اگر موافق هستید به ادامه ماجرا بپردازیم.

روش غیرفعال کردن آخرین Activity در اینستاگرام

برای این کار لازم است که ابتدا اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید. بعد از بروز رسانی، به راحتی وارد پروفایل شخصی خود شوید.

روش غیرفعال کردن آخرین Activity در اینستاگرام

در آن جا به سمت راست و بالا رفته و آیکون تنظیمات را فشار دهید تا آپشن ها نمایش داده شوند:

 آموزش تصویری پنهان کردن آخرین فعالیت اینستاگرام Activity

در بالا پلتفرم های ios و اندروید را مشاهده می کنید. بعد از طی کردن مسیر مرتبط با نوع پلتفرم تان آپشن ها را به صورت زیر مشاهده می کنید:

آموزش تصویری پنهان کردن آخرین فعالیت اینستاگرام Activity

همانطور که مشاهده می کنید، می توانید اسلاید روبروی آپشن Show Activity Status ر بکشید تا آبی شود و آخرین وضعیت حضور شما در این شبکه اجتماعی نمایش داده شود. البته اگر تمایلی ندارید، این اطلاعات درج شود، کافیست آن را خاموش کنید.

دقت کنید که حتی اگر اینستاگرام خود را بروز رسانی نکنید، آخرین فعالیت شما برای کاربران نمایش داده خواهد شد پس در این باره اگر ضروری است سریع تر اقدام کنید.

تا پیش از این، به محض رویت پیام توسط فرد مخاطب، این واقعیت در زیر پیام ها نمایش داده می شد اما در این حالت آخرین حضور او نیز درج می شود.

در این باره دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.