دانلود رایگان روبات افزایش فالوئر اینستاگرام + آموزش تصویری

  • ۱۵۲۲

امروزه اینستاگرام، به عنوان یک شبکه اجتماعی در بین ایرانیان بسیار متداول شده است. افراد زیادی در این برنامه به اشتراک عکس ها از خاطرات و لحظات به یادماندنی مسافرت های خود می نمایند. با این حال با توجه به روند افزایشی و رو به رشد کاربران اینستاگرام، در حال حاضر از آن استفاده های تجاری فراوانی نیز می گردد.

شاید باورتان نشود اگر بدانید بسیاری از همین اینستاگرام مانند طراحی سایت ماهی چند ده میلیون درآمد دارند. به همین دلیل در حال حاضر تمامی شرکت ها، راه های استفاده از کانال تلگرام و اینستاگرام را در پیش گرفته اند. به همین دلیل، به مرور بحث افزایش فالوئر اینستاگرام مطرح شد.

امروز می خواهیم برنامه ای را معرفی کنیم که به سادگی می توانید به کمک آن فالوئرهای ایرانی و واقعی جذب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید:

ربات اینستاگرام یک ربات کاملا هوشمند می باشد به صورتی که تمامی فالو و آنفالو های آن کاملا برنامه ریزی شده و حساب شده است. شما از ویژگی های آن شگفت زده خواهید شد.

طرز کار برنامه به چه صورت است؟

طرز کار این برنامه یا روبات، به شکلی است که در ابتدا شما می توانید به کمک آیدی خود، به پیج های دیگران رفته و لایک و کامنت بگذارید. هم چنین شما می توانید پیج های ایرانی افراد مختلف را فالو کنید. این ها همه سبب می شود که آن ها شما را فالو کرده و فالوئرهای شما افزایش خواهد یافت.

آیا این برنامه محدودیتی دارد؟

این برنامه هیچ گونه محدودیتی ندارد. برخی توانسته اند به کمک این برنامه با تلاش زیاد روزی بیش از هزار فالوئر جذب کنند.

ربات اینستاگرام طی مدت زمان خاصی این عملیات را انجام می دهد و این مدت زمان باعث می شود تا اینستاگرام متوجه وجود ربات نشود و شمارا بلاک نکند.

آموزش استفاده از برنامه

طرز استفاده از این برنامه چند نکته داشته و به همین دلیل نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به همین دلیل آن را به صورت گام به گام شرح خواهیم داد.

۱- ابتدا فایل را خریداری نماید بعد از خرید فایل را نصب کنید

۲- در مرحله دوم شما می بایست حتما برنامه را کرک کنید. برای کرک کردن نیز فایل موجود در پوشه کرک را به پوشه اصلی منتقل کنید.

۳- برنامه را باز کنید. در این بخش می توانید کلیه اکانت هایی را که در برنامه اضافه کرده اید، مشاهده فرماید. برای اضافه کردن اکانت، بر روی گزینه Add کلیک نمایید.

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

۴- پس از کلیک کردن روی Add ، پنجره ای باز خواهد شد که شما می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را در آن وارد نمایید.

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

۵- روی Log in کلیک کنید.

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

۶- اگر بخواهید در این حالت از برنامه استفاده کنید، هرگز نخواهید توانست. چرا که سرورهای آن مسدود است. لذا در این حالت بایستی از پروکسی استفاده کنید. برای این منظور روی Options کلیک کرده و زیرمنو را باز کنید.

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

۷- در زیرمنوی باز شده از مسیر Settings ، گزینه Proxy را انتخاب فرمایید.

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

۸- تیک گزینه Enable proxy را فعال نموده و مشخصات پروکسی خود را در آن وارد کنید. (این پروکسی چیز عجیبی نیست! در واقع این پروکسی همان پروکسی ای است که همیشه در کروم و فایرفاکس و … وارد می کنید.)

دانلود روبات افزایش فالوئر اینستاگرام

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.