آموزش تصویری رفع خطای Couldn’t Refresh در اینستاگرام

  • ۲۰۷۸

گاهی به دلایل مختلف هنگام ورود به اینستاگرام با خطای Couldn’t Refresh روبرو میشویم. با بروز این خطا مشاهده ی پست های جدید ممکن نیست. با توجه به پرسش های اخیر کاربرانی که با این مشکل مواجه شده بودند، در این مقاله به بررسی راهکارهایی برای حل آن می پردازیم که امیدواریم مفید واقع گردد.

بررسی اتصال به شبکه :

یکی از دلایل احتمالی این خطا ناشی از قطع شبکه است. بنابراین، هنگام دیدن خطا، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال شبکه خود را بررسی کنید.

بررسی کنید که آیا شبکه Wi-Fi / تلفن همراه شما متصل است یا خیر. حتی اگر اتصال به شبکه وجود داشته باشد، اگر سیگنال شبکه ضعیف باشد، خطای Instagram همچنان می تواند رخ دهد.

#هشتگ آموزش تصویری حل مشکلات اینستاگرام

برای اینکه متوجه شوید میزان سرعتتان کم شده یا خیر، باید یک سایت را در مرورگری مانند گوگل کروم باز کنید. اگر آن صفحه به آرامی لود شود، دلیل بر سرعت کم شبکه است و به همین خاطر هنگام ورود به اینستاگرام به مشکل برخورده اید.

شاید اتصال اینترنتی شما بعد از مدت کوتاهی مجددا قوی شود و مشکل خودبخود برطرف گردد. همچنین میتوانید بین داده های تلفن همراه و داده های Wi-Fi سوئیچ کنید تا متوجه شوید کدام اتصال بهتر کار می کنند و سپس با آن وارد اینستاگرام شوید.

آموزش تصویری رفع خطای Couldn’t Refresh در اینستاگرام

محدودیت در حجم داده های مصرفی تلفن همراه:

مرکز رسمی Instagram دو توضیح احتمالی برای این خطا عنوان کرده است. اول اینکه اگر این مشکل در پایان هر ماه وجود دارد، احتمالا توسط اپراتور تلفن همراه شما محدودیت تعیین شده است تا وقتی اطلاعات تلفن همراه شما به مقدار مشخصی در یک ماه رسید، محدودیت اعمال شود که برای مشکل با پشتیبانی اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید.

اتصال شبکه تلفن همراه بیش از حد:

شما ممکن است هنگامی که بسیاری از مردم سعی در استفاده از یک شبکه تلفن همراه به طور همزمان دارند، وارد برنامه شده باشید.

مثلا در اوقات پیک مصرف یعنی شب هنگام یا زمانی که اکثر کاربران درحال تماشای یک کنسرت و یا بازی فوتبال مهم هستند به این مشکل برخورده اید که باز هم دلیل آن شلوغی خطوط می باشد. پس بهتر است در زمان های خلوت به بارگیری اطلاعات و آپلود پست ها بپردازید.

آموزش تصویری رفع خطای Couldn’t Refresh در اینستاگرام

تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید :

گاهی ممکن است با راه اندازی مجدد گوشی ، مشکل حل شود. البته این راه حل شاید برای همه کار نکند، اما ارزش امتحان کردن دارد. دستگاه خود را ریستارت کنید و مجددا وارد اینستاگرام شوید.

به روزرسانی یا نصب دوباره ی اینستاگرام :

شاید نسخه قدیمی Instagram اشکالاتی ایجاد کند که در نتیجه با خطای مذکور روبرو شوید. توصیه می شود که اینستاگرام خود را همواره به آخرین نسخه ی موجود ارتقاء دهید زیرا در آخرین نسخه معمولا اشتباهات و خطاهای کمتری وجود دارد. اما اگر شما اگر جدیدترین ورژن اینستاگرام را نصب دارید و باز هم مشکل وجود دارد باید مجددا برنامه را نصب کنید.

آموزش تصویری رفع خطای Couldn’t Refresh در اینستاگرام

حذف پست غیرمعمول یا نظر نامربوط :

بسیاری از کاربران این خطا را بخاطر این دریافت میکنند که پست ها، عکس ها یا نظرات نامناسبی با اکانتشان ثبت نموده اند. بنابراین باید از طریق مرورگر کامپیوتر وارد Instagram شوید و اگر نظر یا پیام نامربوطی در حساب کاربریتان وجود دارد حذف کنید.

پست: اگر اینستاگرام فکر کند یکی از پست های شما نامطلوب است، در اینصورت خطا را هنگام ورود به سیستم دریافت خواهید کرد. برای رفع این مشکل باید پستهای نامناسب خود را حذف کنید.

عکس: بعضی از کاربران این خطا را هنگام تعویض پروفایل دریافت کرده اند. برای حل مشکل باید یک تصویر جدید آپلود کنید، خطا از بین خواهد رفت.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.