دانلود تمامی نسخه های اینستاگرام آی او اس - آیفون و آیپد

  • ۷۸۴۸

سیستم عامل آی او اس قطعا در ایران از محدودیت های خاصی برخوردار است که خوشبختانه اینستاگرام برای این سیستم عامل و گوشی های با برند عالیه آیفون و آیپد پشتیبانی می کند به همین منظور ما در این پست همه ی نسخه هایی که خوب بر روی این سیستم عامل و گوشی ها کار می کند در این پست قرار داده ایم .

رابط کاربری آی اُ اِس بر اساس مفهوم دستکاری مستقیم (به انگلیسی: concept of direct manipulation)، با استفاده از حرکات چند لمسی (به انگلیسی: multi-touch gestures) طراحی شده‌است. عناصر رابط کنترل از: switches و sliders و buttons تشکیل شده است.

پاسخ به ورودی کاربر فوری است و رابط سیال را فراهم می‌کند. تعامل با سیستم عامل حرکاتی را شامل می‌شود از این جمله حرکات می‌توان: swipe, tap, pinch, reverse pinch که هر کدام از این‌ها تعاریف خاصی را در چارچوب IOS سیستم‌عامل و رابط کاربری چند لمسی آن را دارا می‌باشند.

شتاب‌سنج داخلی توسط برخی از برنامه‌های کاربردی مورد استفاده برای پاسخ به تکان دادن دستگاه (که یکی از نتایج شایع آن دستور خنثی‌سازی است) یا چرخش آن در سه بعد (یکی از نتایج شایع آن تعویض از عمودی به افقی است) قرار می‌گیرد.

در iOS، چهار انتزاع لایه وجود دارد: لایهٔ هستهٔ سیستم‌عامل، لایهٔ هستهٔ خدمات، لایهٔ رسانه‌ها و کاکائو که لایهٔ لمسی است.

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.