امکان جدید جست و جو به نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام

  • ۱۵۳۳

به دنبال آپدیتی که ماه گذشته برای اینستاگرام عرضه شده و قابلیت‌های جدید در زمینه‌ی جست و جو پیش پای کاربران گذاشت، مسئولان این سرویس اشتراک رایگان عکس امکان جست و جو را به نسخه‌ی تحت وب نیز افزودند. روز گذشته طی توییتی در اکانت رسمی اینستاگرام اعلام شد که از این به بعد کاربران خواهند توانست جست و جو در اینستاگرام از طریق مرورگر را با مراجعه به instagram.com تجربه کنند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

 

در مرحله‌ی نخست این قابلیت به طور کاملاً عمومی در اختیار کاربران قرار نگرفته است و ممکن است با مراجعه به آدرس فوق کادری برای جست و جو پیدا نکنید. اما دیر یا زود این امکان برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. همانطور که در تصویر ابتدای پست می‌بینید کادر جست و جو به نوار بالای وبسایت اینستاگرام افزوده شده است. در این کادر می‌توانید نام کاربری یا نام افراد را جست و جو کرده و یا با نوشتن نام یک مکان به دنبال تصویر آن محل بگردید. قابلیت جست و جوی مکان اینستاگرام از آرشیو مکان‌های سرویس فیسبوک استفاده می‌کند و نتایج به دیتابیس این سرویس متصل است.

امکان جدید جست و جو به نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام

رویکردی مشابه آن چه توضیح داده شد برای جست و جوی هشتگ نیز پیش گرفته شده است. کافیست روی یک هشتگ تپ کنید تا لیست تصاویری که هشتگ کلیک‌شده پای آن‌ها نوشته شده است را مشاهده کنید. متأسفانه فعلاً قابلیت مشاهده‌ی مکان‌ها و افراد ترندشده به نسخه‌ی تحت وب افزوده نشده است.

معمولاً کاربران عادت دارند که اینستاگرامشان را از طریق گوشی آیفونشان چک کنند. اما گاهی نیز پیش می‌آید که هوس کاوش در بین تصاویر این سرویس در صفحه‌ی بزرگتر کامپیوتر نیز به سر آدم بزند. در چنین مواقعی می‌توانید سراغ نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام بروید که به مرور با امکانات مختلف به روز شده و طراحی آن دست خوش تغییرات مختلف قرار گرفته است. شکی نیست که افزوده‌شدن قابلیت جست و جو به نسخه‌ی تحت وب کاربران بیشتری را نسبت به قبل جذب خود خواهد کرد.

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.