آموزش آپلود تصاویر در اینستاگرام کامپیوتر

  • ۱۸۷۳

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی مخصوص آپلود تصاویر و فایل های ویدئویی در سراسر جهان می باشد که طرفداران آن روز به روز افزایش می یابند. برای فعالیت در برنامه علاوه بر دستگاههای اندروید میتوان در ویندوز هم وارد حساب کاربری شده و به اشتراک گذاری فایل ها پرداخت. در این مقاله روشی برای آپلود تصاویر اینستاگرام در کامپیوتر ارائه می شود که امیدواریم مفید واقع گردد


استفاده از اینستاگرام وب : اگرچه میتوان با کمک نسخه وب Instagram وارد اکانت خود شده و عکس ها و استوری های دیگران را مشاهده کنید. اما با این وجود هنوز نمیتوانید تصاویر را آپلود کنید. بنابراین لازم است طبق روش زیر پیش بروید.


ورود به حساب اینستاگرام از طریق افزونه ها:

با کمک افزونه ی زیر میتوان کامپیوتر را به نحوی گمراه کرده تا بر روی آن پسوندهای مربوط به تلفن همراه را اجرا کنیم. بنابراین کافیست افزونه ی زیر را در گوگل کروم خود اضافه کنید.

                                                                   دانلود افزونه ی User-Agent Switcher

اکنون در گوشه ی بالای گوگل کروم، روی آیکون جدیدی که اضافه شده کلیک کنید و گزینه ی اندروید را انتخاب نمایید.

هنگامی که افزونه را نصب میکنید، یک آیکون جدید در بالا سمت راست ظاهر میشود.بر روی آن کلیک کنید تا یک لیست طولانی از تمام دستگاه های مختلف برای مرورگر ظاهر شود. هنگامی که روی آن کلیک میکنید، صفحه Instagram را دوباره بارگذاری کنید و تغییرات طراحی را به طور کامل مشاهده خواهید کرد. شما در حال حاضر نسخه شبیه سازی برنامه تلفن همراه را بر روی سیستمتان دارید.

آموزش آپلود تصاویر در اینستاگرام کامپیوتر

اکنون وارد سایت اینستاگرام شده و نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و برای ایجاد پست جدید روی علامت + در پایین صفحه بزنید.

مشاهده میکنید که تمام آیکون های نسخه ی اندرویدی در اینجا هم وجود دارند و میتوان طبق معمول به مشاهده ی پست ها و استوریها پرداخت و حتی پست چدید منتشر کرد.

آموزش آپلود تصاویر در اینستاگرام کامپیوتر

تصویر موردنظرتان را از درایو کامپیوترتان انتخاب کرده و پس از انتخاب فیلتر و افکت های مناسب به مرحله ی بعد بروید.

آموزش آپلود تصاویر در اینستاگرام کامپیوتر

کپشن دلخواهتان را نوشته و یا لوکیشن اضافه کنید و در نهایت گزینه ی Share را بزنید.

منبع : اندروید سیتی

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.