معرفی قابلیت جدید NameTags اینستاگرام

  • ۱۱۶۶

Instagram در حال آماده سازی یک ویژگی جدید به نام Nametags است که به شما اجازه می دهد تصویر خاصی ایجاد کنید تا سایر کاربران بتوانند با دوربین آنرا اسکن کرده و سپس شما را دنبال کنند. چیزی مشابه کدهای QR، با این تفاوت که خودتان آنرا با استفاده از تصویر صورت یا ایموجی های دلخواهتان ایجاد میکنید. از آنجا که جستجوی افراد تا کنون برحسب آیدی آنها صورت میگرفت، میتوان گفت از این پس روشی ساده تر برای یافتن دوستان خواهیم داشت!

روش کارکرد Nametags :

با کمک Nametags میتوانید به ساده ترین روش ممکن صفحه ی شخصی دوست خود را در اینستاگرام پیدا کنید. بطوریکه روی آیکون موجود در تصویر ضربه زده و سپس Nametags دوست خود را اسکن کنید.
در همین حال، شرکت های تجاری و ستارگان رسانه های اجتماعی می توانند Nametag خود را در سایر رسانه های اجتماعی با طرفداران خود به اشتراک بگذارند یا حتی آن را بر روی پوسترها و یا اسناد و مدارک خود چاپ کنند.

روش کارکرد Nametags

روش ساخت Nametags در اینستاگرام :

با فعال شدن این ویژگی کاربران میتوانند روی دکمه اسکنر QR در نمایه خود ضربه بزنند تا ویرایشگر Nametag شروع به کار کند. پس از آن می توانند پس زمینه سبز رنگ یا بنفش را انتخاب کنند. یا اینکه الگوی منحصربفردی برای خود تعریف کنند. این الگو میتواند یک Emoji باشد و یا Selfie از صورت خود شخص باشد. سپس تصویر سلفی را با فیلترهای واقعیت افزوده ترکیب کرده و الگوی خاصی برای خود ایجاد کنند. نام کاربر نیز در مرکز نمایش داده می شود.

شاید در اوایل، کاربران نتوانند Nametags را به اشتراک بگذارند یا اسکن کنند. اما بنظر میرسد در آپدیت های بعدی کاربران میتوانند آنها را اسکن کنند تا افراد را دنبال کنند.

معرفی قابلیت جدید NameTags اینستاگرام

نکات :

برای استفاده از این قابلیت باید از جدیدترین نسخه ی برنامه استفاده نمایید.

مانند سایر ویژگی های اینستاگرام، قابلیت Nametags به مرور بر روی پیج ها اعمال میشود و چنانچه به آن دسترسی ندارید باید منتظر بمانید.

Nametags بیشتر از همه برای کسب و کارها و صفحات تجاری کاربرد دارد، زیرا میتوانید با ساخت کد مخصوص خود دسترسی مشتریان را به محصولات ارائه شده در صفحه راحت تر کنید. کد QR خود را برروی کارت ویزیت یا تابلوی فروشگاه چاپ کنید تا آنها بتوانند زودتر به محصولات شما دسترسی داشته باشند.

به محض فعال شدن و معرفی کامل این قابلیت، آموزش تصویری ساخت Nametags در آموزشکده اندرویدسیتی قرار خواهد گرفت.

برای دانلود نسخه ی جدید که دارای این قابلیت است کلیک کنید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.