اخبار : برنامه اینستاگرام از مکروسافت استور برداشته شد

  • ۱۵۴۳

ساعاتی پیش، نسخه ویندوز 10 موبایل اپلیکیشن اینستاگرام از فروشگاه اپلیکیشن‌های مایکروسافت برداشته شد. با این کار دیگر نمی‌توانید اینستاگرام موبایل را از مایکروسافت استور دانلود کنید، هر چند که نسخه پی‌سی همچنان در دسترس قرار دارد.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

همیشه وقتی از حمایت ویندوز 10 موبایل صحبت می‌شد، اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های مطرح این پلتفرم به شمار می‌رفت. اما از این به بعد حتی اینستاگرام هم دیگر در فروشگاه اپلیکیشن های ویندوز 10 موبایل حضور نخواهد داشت.

اخبار : برنامه اینستاگرام از مکروسافت استور برداشته شد

البته این موضوع با توجه به عملکرد ضعیف این سیستم عامل چندان دور از انتظار نبود. چند ماه پیش جو بلفیوره، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت تلویحا از مرگ پلتفرم ویندوز 10 موبایل خبر داد و اعلام کرد که سیستم عامل مذکور دیگر به جز آپدیت‌های امنیتی هیچ قابلیت جدیدی دریافت نخواهد کرد.

همچنین اینستاگرام بتا هم از دسترس خارج شد

اخبار : برنامه اینستاگرام از مکروسافت استور برداشته شد

با این حساب، هزینه کردن اینستاگرام برای ویندوز موبایل در این شرایط موضوع عاقلانه ای به نظر نمی‌رسد. بنابراین به برداشته شدن این اپلیکیشن از مایکروسافت استور نمی‌توان خرده گرفت.

اگر از معدود افرادی در دنیا هستید که اینستاگرام را روی موبایل‌های ویندوزی استفاده می‌کنند، فعلا می‌توانید به کار با اپلیکیشن ادامه بدهید. اما مشخص نیست که اوضاع برای همیشه به همین صورت باقی بماند.

منتظر خبرهای تکمیلی باشید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.