قابلیت آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری در آپدیت جدید اینستاگرام

  • ۱۱۹۳

اینستاگرام از اضافه شدن چندین قابلیت جدید به بخش استوری خود خبر داده است که شامل آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام می‌شود. این امکان فعلا در نسخه اندروید اضافه شده و در هفته‌های آینده در نسخه iOS نیز عرضه خواهد شد.

پیش از این و در نسخه‌های قبلی اینستاگرام شما اگر قصد اضافه کردن چنین عکس و ویدئو به استوری اینستاگرام خود داشتید شما باید آنها را به صورد تک به تک آپلود می‌کردید و برای هر کدام از آنها زمان خاصی را برای آپلود انتظار می‌کشیدید تا سراغ استوری بعدی بروید. اما حالا و در جدیدترین نسخه اینستاگرام که همانطور که گفتیم فعلا برای اندروید عرضه شده، آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام وجود دارد.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

آموزش آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام

در این امکان جدید اینستاگرام، هنگامی که کاربر در بخش استوری اینستاگرام قصد آپلود عکس یا ویدئو دارد یک آیکون جدید در قسمت بالا و سمت راست کادر دیده می‌شود که هنگامی که شما بر روی آن ضربه می‌زنید گالری تصاویر گوشی در برابر شما ظاهر می‌شود و می‌توانید تا 10 عکس و ویدئو را انتخاب کنید تا به صورت همزمان آپلود شوند.

آموزش آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام

خب در واقع مزه استوری اینستاگرام به استیکر و متن و .. که روی انها حک می‌کنید در آپدیت جدید اینستاگرام این امکان همچنان برقرار است و با وجود امکان آپلود همزمان تا ده تصویر و ویدئو می‌توانید پس از انتخاب تصاویر یا ویدئوها مورد نظر و پیش از آپلود نگاهی کلی به آنها داشته و تغییرات لازم را بر روی تک‌تک آنها اعمال کنید.

امکان جدید اینستاگرام برای آپلود همزمان چندین عکس‌ و ویدئو در استوری اینستاگرام امکان فوق‌العاده ‌ای به حساب می‌آید مخصوصا اگر تجربه سفرهای خاص را داشته باشید و استوری اینستاگرام شما حالت سفرنامه‌ای به خود گرفته باشد!

#هشتگ استوری اینستاگرام

تصویر کنید زمان کمی برای ارسال تصاویر دارد و نمی‌توانید تک‌به‌تک آنها را آپلود کنید اینجا کافیست در فرصتی که دارید و حتی دسترسی به اینترنت ندارید تصاویر را آماده آپلود کرده و سپس در فرصت مغتنم اقدام به آپلود استوری خود کنید.

برای دانلود نسخه ی جدید کلیک کنید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.