آموزش تصویری حل مشکل اینستاگرام Links asking someone to add you on another service aren’t supported on Instagram

  • ۱۲۰۸

فیس بوک مالک اینستاگرام چندی پیش سرویسی را در برنامه اینستاگرام فعال کرد که در آن لینکهایی که اصطلاحا “Add me” یا “follow me” نامیده می شوند اجازه قرار گرفتن در پروفایل فرد را ندارند و این محدودیت بخصوص برای برنامه های ارتباط گروهی مانند تلگرام و اسنپ چت می باشد. این بدین معنی است که اگر شما لینک کانال تلگرام Telegram یا اسنپ چت Snapchat را در پروفایل خود وارد کنید با خطای زیر مواجه خواهید شد:

Links asking someone to add you on another service aren’t supported on Instagram

حتی اگر قبلا یکبار این لینکها را در پروفایل خود وارد کرده باشید و بخواهید بعدا تغییراتی در پروفایل خود ایجاد کنید دوباره با این مشکل مواجه خواهید شد. لذا در این آموزش قصد داریم تا راه حل مناسبی برای رفع این مشکل ارائه نماییم:
|
ـ کسانی که اکنون می خواهند تغییراتی در پروفایل خود ایجاد کنند اما با خطای مذکور مواجه می شوند به احتمال زیاد قبلا لینک کانال یا آی دی تلگرام یا اسنپ چت را در پروفایل خود وارد کرده اند. برای رفع مشکل باید لینک قرار داده شده را حذف کنند سپس اقدام به آپدیت پروفایل نمایند تا با خطای مذکور مواجه نشوند.
|
ـ کسانی که اصرار به قرار دادن لینک کانال، آی دی یا گروه تلگرام یا اسنپ چت را در پروفایل خود دارند می توانند از دو روش استفاده کنند:
 |
ـ قرار دادن لینک تلگرام به صورت t.me، همانند مثال زیر:
 |
https://t.me/nsmobile
ـ استفاده از سرویسهای کوتاه کننده لینک، مانند سرویس زیر (یا سایر سرویسهای مشابه) استفاده کنند:
http://ow.ly
این سرویس به شما اجازه می دهد تا علاوه بر اینکه لینک خود را کوتاهتر کنید بلکه بتوانید لینک مورد نظر خود را توسط آن هدایت نمایید. در این صورت مشکلی در ثبت لینک در پروفایل اینستاگرام را نیز نخواهید داشت.
البته ما قبلا آموزشی در این رابطه قرار داده بودیم ک میتوانید از آن هم استفاده کنید برای مشاهده ی آموزش اینجا کلیک کنید.
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.