آموزش حل مشکل بسته شدن اتوماتیک اینستاگرام Instagram برای اندروید های قدیمی

  • ۲۸۱۲

یکی از مشکلاتی که اخیرا کاربران شبکه مجازی اینستاگرام با آن روبرو هستند بسته شدن اتوماتیک برنامه اینستاگرام Instagram بلافاصله پس از باز کردن آن می باشد. در این مشکل، پس از نصب نرم افزار، کاربر زمانی که روی آن کلیک می کند تا باز شود صفحه سفیدی ظاهر شده و برنامه بدون هر گونه پیغامی بسته می شود. در این بخش قصد داریم تا ساده ترین راه حل برای حل این مشکل را مطرح نماییم.

آموزش حل مشکل بسته شدن اتوماتیک برنامه اینستاگرام Instagram روی گوشی های اندروید:

ـ حل این مشکل بسیار ساده است. این مشکل زمانی پیش میاید که کاربر نسخه مناسب برنامه اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود نصب نمی کند.

#هشتگ آموزش تصویری حل مشکلات اینستاگرام

ـ ۲ نوع معماری اصلی در پردازنده گوشیها و تبلتهای هوشمند وجود دارد. اولی، که عمومی بوده و اکثر دستگاههای هوشمند آندرویدی را شامل می شود دارای عنوان ARM می باشد و دومی که روی برخی از دستگاههای هوشمند آندرویدی قرار می گیرد محصول شرکت Intel بوده و عنوان x86 را یدک می کشد. گوشی ها یا تبلتهای آندرویدی که مجهز به پردازنده اینتل می باشند معمولا برچسب Intel در پشت یا گاها جلوی آنها قرار می گیرد.

ـ حال اگر شما پس از نصب نرم افزار اینستاگرام (اکثرا در صورت دانلود از بازار، Google Play یا سایر مارکتها) با مشکل صفحه سفید و بلافاصله بسته شدن آن مواجه می شوید کافی است به لینک زیر مراجعه کرده و این بار نسخه X86 برنامه اینستاگرام را که مخصوص گوشی ها و تبلتهای دارای پردازنده اینتل می باشد دانلود کنید. خواهید دید که برنامه به راحتی نصب شده و اجرا خواهد شد. البته برای آپدیتهای بعدی نیز شما باید حتما نسخه X86 را دانلود نمایید و هرگز نباید از نسخه ARM استفاده کنید.

دانلود کنید

اگر جواب نگرفتید به این پست بروید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.