اینستاگرام با قابلیت پاسخ سریع به استوری و حالت سکوت

  • ۱۲۷۸
اینستاگرام در حال کار بر روی تعدادی از ویژگی‌های جدید است که به کاربران امکان ارسال پاسخ سریع به استوری‌ها، فعال کردن حالت سکوت بر روی برخی حساب‌های کاربری و همچنین ضبط ویدیوی اسلوموشن را خواهد داد. این ویژگی ها هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارند.
اینستاگرام به آرامی و کاملا بی سر و صدا، در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به پلتفرم خودش است تا این اپلیکیشن را تا جایی که می تواند، برای کاربران، سرگرم کننده و البته کاربردی کند. بر اساس اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه، اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی‌های جدیدی است که امکان اشتراک‌گذاری تصویر را برای کاربران عادی و همچنین کسب و کارها، ساده‌تر خواهد کرد. خبر خوب برای کاربران فعال این اپلیکیشن اجتماعی این است که اینستاگرام به زودی با تعداد زیادی از ویژگی‌ها، بیشتر از آنچه فکرش را کنید، خواهد آمد.
بنا به توییتی که فردی به نام «جین مانچون وانگ» منتشر کرده و توسط وب سایت ورج (The Verge) نیز انتشار پیدا کرده، اینستاگرام در حال کار بر روی چند ویژگی جدید است. از جمله این ویژگی‌ها می توان به امکان پاسخ سریع (Reactions) به استوری‌ها اشاره کرد که مشابه آن در فیس بوک هم وجود دارد. همچنین ویژگی دیگری با نام slow-mo video در راه است که به کاربران امکان ضبط ویدیوهای حرکت آهسته برای استوری را خواهد داد.
اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام «Reactions» است که شباهت بسیار زیادی به این ویژگی در فیس بوک دارد. pic.twitter.com/z2tAg8BcP2
جین مانچون وانگ (wongmjane@)
همچنین امکان فعال کردن حالت سکوت برای پروفایل برخی از کاربران نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، دیگر اعلان پست‌های جدید آنها برای شما ارسال نخواهد شد. این ویژگی نیز مشابه ویژگی است که در توییتر وجود دارد. در واقع شما می توانید بدون اینکه دنبال‌کنندگان خود را Unfollow کنید، پروفایل آنها را در حالت سکوت یا Mute قرار دهید. البته فعال کردن این ویژگی، امکان از دست رفتن پست‌های آن کاربران و ندیدن آنها را در پی خواهد داشت. آخرین ویژگی که قرار است به اینستاگرام اضافه شود، امکان نمایش تقویم برای پست های آرشیو شده است. به این صورت که کاربران می توانند تاریخچه پست هایی را که آرشیو کرده اند را در قالب یک تقویم مشاهده کنند، اینکه در چه تاریخی کدام استوری یا پست را ارسال کرده‌اند. همان طور که اشاره کردیم، این ویژگی‌ها فعلا در مرحله آزمایشی قرار داشته و برای دریافت بازخورد، تنها برای تعداد محدودی از کاربران ارائه شده است.
اینستاگرام تاکنون هیچ تاییدیه‌ای برای این ویژگی‌ها اعلام نکرده است، از این رو هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام آنها به مرحله اجرا برسند.

برای دانلود نسخه ی جدید اینستاگرام کلیک کنید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.