آموزش پیدا کردن عکس هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید

  • ۱۴۳۰

اینستاگرام، شبکه جهانی اشتراک گذاری تصاویر، با قابلیت های متعدد بستر گسترده ای را برای فعالیت های متفاوت فراهم کرده است. می توان به صفحه های شخصی و صفحه های تجاری که محیطی برای ارائه خدمات و محصولات کمپانی ها و افراد می باشد، اشاره کرد. در آموزش های قبل نحوه تبدیل صفحه شخصی به صفحات تجاری را برای شما توضیح دادیم. به مرور زمان با فالو کردن پیج های متفاوت چه شخصی و چه تجاری، تعداد عکس هایی که لایک کرده اید بالا می رود.

گاهی شرایطی پیش می آید که می خواهید تمامی عکس هایی که لایک کرده اید را مشاهده کنید. به طور مثال مدت ها پیش یک عکس تبلیغاتی را لایک کرده اید و اکنون می خواهید صفحه آن کمپانی را پیدا کنید اما نام و نشانی از آن نمی دانید. با ما باشید تا در این آموزش، نحوه حل این مسئله را شرح دهیم.

اکنون با یکی دیگر از آموزش های اینستاگرم همراه شما هستیم که به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه عکس هایی را در اینستاگرام لایک کرده اید.

می توانید از این لینک جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.

1 . کادر تنظیمات را باز کنید.

آموزش پیدا کردن عکس هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید

در اولین مرحله کافیست وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و با انتخاب سه نقطه بالا سمت راست، کادر تنظیمات را باز کنید.

 

2گزینه Posts You’ve Liked را لمس کنید
آموزش پیدا کردن عکس هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید

در مرحله دوم به دنبال گزینه Posts You’ve Liked بگردید و روی آن کلیک کنید.

آموزش پیدا کردن عکس هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید

در این قسمت تمامی پست هایی که توسط صفحه شما لایک شده است، مشخص می باشد. می تواند روی هر پست تب بزنید و صفحه ی مربوط به پست را ببینید. حتی در صورتی که تمایل داشتید پست را آنلایک کنید، می توانید روی قلب قرمز پایین پست تب بزنید.

نکته ای که وجود دارد این است که برخلاف لایک کردن، آنلایک کردن پست ها، نوتیفیکیشنی برای صاحب پست ارسال نمی کند و شخص متوجه نمی شود که پست او را آنلایک کرده اید. در اصل لایک خود را پس میگیرید !

شما میتوانید از برنامه ی لایک متر هم استفاده کنید که برای دانلود اینجا کلیک کنید

منبع : اندروید سیتی

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.