آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

  • ۱۵۵۲

با توجه به فراگیر شدن شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام Instagram و استفاده گسترده در سرتاسر جهان، فاصله گرفتن از این سیستم ارتباطی شاید برای بعضی ها بسیار سخت باشد.در ضمن شاید براتون پیش بیاد که مدتی را بدون داشتن گوشی همراه هوشمند (آندروید، آی او اس، ویندوز فون) سپری کنید، یا اصلا شاید نمی توانید کلا از گوشیهای مذکور استفاده کنید، و یا شاید در ارسال عکس و ویدئو به اینستاگرام توسط گوشی مشکل داشته باشید، پس نگران نباشید، ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه می توانید از اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

ـ برای استفاده از اینستاگرام ابتدا باید عضو شوید با ورود به صفحه زیر می توانید اقدام به ثبت نام نمایید (توجه: داشتن یک ایمیل معتبر الزامی است).

https://www.instagram.com

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ـ در کادر Email، آدرس ایمیل خود را به درستی (به عنوان مثال: example@gmail.com) وارد کنید. در کادر Full Name، نام کامل خود (ترجیحا با حروف انگلیسی به عنوان مثال Ali Alizadeh)، در کادر Username، نام کاربری خود (نام کاربری نباید قبلا استفاده شده باشد، ضمنا از دکمه فاصله و کاراکترهای نامعتبر استفاده ننمایید) و در کادر Password، رمز عبور خود را وارد نمایید. در پایان با کلیک روی Sign up ، ثبت نام شما انجام می گردد. فقط توجه داشته باشید که برای تایید ایمیل خود باید به صندوق ایمیل خود رفته و روی لینک تایید که از Instagram برای شما ارسال می شود کلیک کنید.

ـ با Log in در سایت خود اینستاگرام شما تنها قادر به جستجو، مشاهده پستهای دیگران، لایک کردن آنها و نوشتن نظر هستید و نمی توانید پست قرار دهید.

ـ برای قرار دادن پست (شامل عکس یا فیلم) می توانید از نرم افزار Gramblr استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن قابلیت ارسال مطلب همراه با عکس و فیلم به صورت مستقیم در اینستاگرام، دارای ویژگیهایی از جمله: بیش از ۵۰ فیلتر عکس، کراپ اتوماتیک، پشتیبانی کامل از نوشته های فارسی نیز می باشد. ضمن اینکه در مواردی که ارسال فیلم در گوشی با مشکل مواجه می شود در این نرم افزار ارسال بسیار سریع بوده و بدون هر گونه مشکل صورت می گیرد. برای شروع به کار ابتدا به سایت زیر (صفحه اصلی نرم افزار) رفته و با توجه به سیستم عامل خود (۳۲ یا ۶۴ بیت) آخرین نسخه آن را (از بخش Download now for Windows) دانلود نمایید:

دانلود برای ویندوز 32 بیتی

دانلود برای ویندوز 64 بیتی

دانلود برای سیستم عامل مک

ـ پس از دانلود، نرم افزار را از حالت فشرده خارج نموده و روی آیکن آن دو بار کلیک کنید تا اجرا گردد (توجه: حتما به اینترنت متصل باشید).

ـ با اجرای نرم افزار صفحه زیر ظاهر خواهد شد.

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ـ این بار باید در Gramblr ثبت نام نمایید. در کادر Email، آدرس ایمیل خود، در کادر Password، رمز عبور خود و در کادر Confirm Password رمز عبور خود را دوباره وارد نمایید. ضمن اینکه در کادر Instagram Username، نام کاربری اینستاگرام و در کادر Instagram Password، رمز عبور اینستاگرام خود را وارد نموده سپس روی Sign up کلیک کنید تا ثبت نام صورت گیرد.

ـ با اتمام ثبت نام و ورود به نرم افزار صفحه زیر ظاهر خواهد شد. روی Drag and Drop an Image or Video, Or Click Here to Stat کلیک کنید تا عکس خود را از کامپیوتر یافته و وارد نمایید.

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ـ پس از وارد کردن عکس خود می توانید با گزینه های زیر عکس (کادر آبی) در سایز دلخواه عکس خود را کراپ نموده و روی Save کلیک کنید.

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ـ در این بخش می توانید با استفاده از گزینه Filters (فیلترها)، فیلتر مورد نظر خود را به عکس اضافه نمایید، ضمن اینکه با گزینه Motion (حرکت) می توانید عکس خود را به شکل اسلاید (حرکتی) قرار دهید. در پایان این بخش با کلیک روی Continue (ادامه) به مرحله بعدی می روید.

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ـ در این بخش که مرحله پایانی است می توانید در کادر پایین Caption (عنوان) برای عکس یا فیلم خود متنی بنویسید و در حالی که تیک روی Immediately (بلافاصله) قرار دارد پست خود را با کلیک روی Send ارسال نمایید.

آموزش تصویری قراردادن عکس و فیلم در اینستاگرام بدون داشتن گوشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.