دانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگان

  • ۱۷۶۳۶

Hotspot Shield VPN Proxy امن ترین و مطمئن ترین نرم افزار دسترسی به اطلاعات در جهان است.از VPN به SHIPPING TOOLS استفاده کنید

قابلیت های برنامه

- دسترسی به تمام وب سایت ها و برنامه ها به صورت امن و خصوصی در خانه، مدرسه، کار و یا از هر نقطه از جهان.
- اقامت خصوصی و ناشناس آنلاین. جلوگیری از هر کسی از ردیابی آدرس IP، هویت و مکان خود را از وب سایت ها و ردیاب های آنلاین.

لذت بردن از ناشناس بودن کامل
- No Logs Kept: Hotspot Shield هیچ گونه سیاهه های مربوط به کاربران و فعالیتهای آن را دنبال نمیکند. شما با Hotspot Shield کاملا خصوصی هستید.

برای دانلود نسخه ی کامپیوتر کلیک کنید

برای دانلود نسخه ی آی او اس کلیک کنید
- رایگان و نامحدود: شما انتخاب می کنید برای استفاده از امکانات اساسی برای رایگان (برای همیشه) و دسترسی نامحدود، و یا به سادگی ارتقاء به نخبگان برای ویژگی های بیشتر!
- اعتماد به میلیون ها نفر: توسط بیش از 500 میلیون کاربر جهانی اعتماد شده و برجسته شده توسط فورچون، فوربس، TechCrunch، نیویورک تایمز و بسیاری از رسانه های مشهور دیگر.

دانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگاندانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگان

- بدون ثبت نام، ثبت نام و یا کارت های اعتباری مورد نیاز: شما لازم نیست برای ایجاد یک حساب کاربری و یا یک کارت اعتباری برای استفاده از ویژگی های اساسی برنامه!
- عملکرد VPN بی نظیر: هات اسپات شیلد به طور کامل تمام سرورهای VPN را که سریعترین سرعت VPN را تضمین می کند و بیشترین پایه و امن VPN را تأمین می کند.
- بزرگترین پوشش VPN: توسط AnchorFree، Hotspot Shield ارائه می دهد پوشش بزرگ VPN از بیش از 15 کشور از جمله ایالات متحده، انگلستان، JP، IN، AU، CA، CN، TR، UA و بیشتر!

محیط برنامه

دانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگاندانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگاندانلود برنامه فیلتر شکن Hotspot Shield برای آیفون رایگان

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.