دانلود کتاب نکات کلیدی اینستاگرام برای کسب‌وکارها

  • ۲۰۷۷

چرا اینستاگرام؟

اینستاگرام 800 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، بنابراین همه برندها برای موفقیت در حوزه بازاریابی باید در این بستر حضور داشته باشند. بازاریابی دسترسی به مشتریان بالقوه و تاثیرگذاری بر رفتار آنان است. تنها راهی که واقعا می‌توانید این تغییر را در ادراک افراد ایجاد کنید، حضور در مکانی است که افراد بیشترین وقت خود را به آن اختصاص می‌دهند. امروزه این حضور در بستر اینستاگرام قابل مشاهده است. همچنین مطالعات اخیر توسط Forrester نشان داده است، احتمال اینکه افراد پُستی را لایک کنند، نظرات خود را بگذارند، یا به اشتراک بگذارند، ۵۸ برابر بیشتر از کاربران فیسبوک و ۱۲۰ برابر بیشتر از کاربران توییتر است. بیشتر داده‌ها نشان دهنده این است که کاربران از توییتر و فیسبوک فاصله گرفته‌اند و به سمت اینستاگرام آمده‌اند. این کاملا ثابت می‌کند که اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی و موبایل بهترین بستر برای دسترسی به مشتریان بالقوه‌ای است که تمایل به برقراری تعامل دارند. اگر شما برنامه بازاریابی در اینستاگرام برای برند خود نداشته باشید، بازار بزرگی را از دست خواهید داد.

#هشتگ بازاریابی اینستاگرام

دلایل این تعامل غیر معمول مشتریان، بصری بودن اینستاگرام است. آن‌ها می‌توانند استوری‌ها، تجربیات، و واکنش‌های خود را به صورت بصری به اشتراک بگذارند. گفتن داستان برندتان به صورت بصری و ایجاد یک مکالمه در طی مدت زمان طولانی، مهارتی است که باید مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کنید، باید در این بستر فعال باشید، محتواهایی را تولید کنید که نه تنها تعامل بالایی با کاربران برقرار کنند بلکه مشتریان هدف شما آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

چرا کتاب نکات کلیدی برای کسب‌وکارها را بخوانیم؟

این کتاب از سه بخش اصلی تعریف اینستاگرام، مزایا و اهمیت اینستاگرام برای کسب‌وکار، و استفاده کارآمد از اینستاگرام برای کسب‌و کار تشکیل شده است. در این کتاب سعی شده از نمونه موردی‌های زیادی استفاده شود تا با بررسی این موارد بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید.

دانلود کتاب نکات کلیدی اینستاگرام برای کسب‌وکارها

گردآوری شده بلاگ عدد

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.