قابلیت اسلایدر ایموجی برای نظرسنجی احساسات به استوری اضافه شد

  • ۱۲۸۲

در آخرین آپدیت اینستاگرام حالا یک روش جدید نظرسنجی به استوری اضافه شده است. شما می‌توانید یک ایموجی را انتخاب کرده و از بینندگان استوری خود بخواهید درجه آن را انتخاب کنند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

به‌طور مثال وقتی از یک غذا در استوری عکس یا فیلم قرار می‌دهید می‌توانید درجه علاقه مخاطبان خود را به آن غذا ببینید. به این ترتیب هر فردی که استوری شما را تماشا می‌کند می‌تواند این اسلایدر ایموجی را به چپ یا راست بکشد و در انتها میانگین نظر کاربران نمایش داده می‌شود. علاوه بر این می‌توانید ببینید هر مخاطب شما دقیقاً چه درجه‌ای را انتخاب کرده است.

قابلیت اسلایدر ایموجی برای نظرسنجی احساسات به استوری اضافه شد

#هشتگ استوری اینستاگرام

استفاده‌های دیگر این قابلیت می‌تواند نظرسنجی خشم کاربران نسبت به افزایش قیمت دلار، احساس آن‌ها در مورد یک محصول خاص و یا موارد این‌چنینی باشد. پیش از این قابلیت نظرسنجی با دو گزینه متفاوت به استوری اضافه شده بود اما گاهی احساس و نظر دقیق را نمی‌توان بین دو گزینه بله یا خیر انتخاب کرد و ویژگی جدید به نظر جذاب‌تر و جالب‌تر هم می‌آید.

آموزش استفاده از قابلیت اموجی اسلایدر اینستاگرام

این قابلیت از همین حالا به اپلیکیشن اندروید و iOS اینستاگرام آمده و بهتر است اپلیکیشن خود را آپدیت کنید. اگر با وجود آپدیت هنوز چنین قابلیتی را ندارید باید چند روزی برای فعال شدن آن صبر کنید.

دانلود نسخه ی اندروید دارای این قابلیت

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.