آموزش استفاده از قابلیت اموجی اسلایدر اینستاگرام

  • ۱۳۴۴

اینستاگرام اخیرا ابزار جدیدی را برای نظرسنجی معرفی کرده که امکان بیان احساسات نسبت به مسائل مختلف را به صورت دقیق فراهم می کند.

برای استفاده از این ابزار که «اموجی اسلایدر» نام دارد کافی است پس از انتخاب تصویر یا ویدئو یک اموجی انتخاب کرده و متن نظرسنجی را کنار آن پست کنید. این سوال هم مثل متن های استوری قابلیت تنظیم و جابجایی در صفحه را دارد.

#هشتگ آموزش اینستاگرام

هرکدام از کاربران که مایل به شرکت در نظرسنجی باشند، اموجی اسلایدر را تا درجه مورد نظر خود به سمت چپ یا راست کشیده و سپس آن را رها می کنند. پس از  ارسال نظر میانگین دیدگاه های دیگر کاربران برای هر شرکت کننده نمایش داده خواهد شد و همین مساله می تواند کاربران را به شرکت در نظرسنجی تشویق کند.

آموزش استفاده از قابلیت اموجی اسلایدر اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام پیش از این هم امکان سنجش نظر دنبال کنندگان در رابطه با موضوعات خاص را فراهم کرده بود، با این حال تفاوت اموجی اسلایدر با نمونه قبلی این است که در آن کاربر ناچار به انتخاب دیدگاه بین دو گزینه نیست و می تواند مقیاس مورد نظر خود را به صورت دقیق انتخاب کند.

مسئولان این اپلیکیشن عقیده دارند که اموجی اسلایدر به ارتباط نزدیکتر با دوستان و دنبال کنندگان کمک خواهد کرد.

بروزرسانی شامل این قابلیت برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در نسخه ۴۴ منتشر شده و کاربران با دریافت آن از اموجی اسلایدر بهره مند خواهند شد.

آموزش استفاده از قابلیت اموجی اسلایدر اینستاگرام

توسعه دهندگان اینستاگرام برای افزایش هرچه بیشتر جذابیت آن در حال توسعه قابلیت های دیگری از قبیل پرداخت درون برنامه ای، پشتیبانی از تصاویر اسلوموشن، کلید صامت برای یک کاربر به خصوص، Story Reactions برای واکنش سریع به استوری دوستان و قابلیتی به نام «جستجوی موزیک» هستند که به کاربران اجازه می دهد موزیک ها را بر اساس ژانر، مود و غیره جستجو کرده و به استوری های خود اضافه کنند.

که میتوانید از این لینک دانلود کنید و همه ی امکانات را داشته باشید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.