امکان بازنشر پست در استوری ها اینستاگرام رسما ارائه شد

  • ۱۲۱۵

اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از مرحله آزمایشی خارج کرد و در دسترس بقیه کاربران قرار دارد. به کمک این ویژگی، می‌توانید پست‌های اینستاگرام را در استوری خود بازنشر کرده و روی آن هر چیزی که خواستید را بنویسید، بقیه را تگ کرده یا از استیکرهای دلخواه استفاده کنید.

برای اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری، ابتدا باید روی آیکون کاغذی هواپیما کلیک کنید. همانند کاری که هنگام ارسال پست به دایرکت دوستان انجام می‌دهید. در اینجا گزینه جدیدی تحت عنوان Create a story with this post ظاهر شده که با کلیک روی آن، پست‌ در استوری‌تان بازنشر می‌شود.

امکان بازنشر پست در استوری ها اینستاگرام رسما ارائه شد

بعد از بازنشر پست، نام کاربری که پست را گذاشته نیز در پایین استوری نمایش داده می‌شود. البته به خاطر حفظ حریم شخصی، اینستاگرام برای ویژگی جدیدش محدودیت‌هایی گذاشته است؛ این قابلیت تنها روی اکانت‌های عمومی کاربرد داشته و اگر نمی‌خواهید دوستان‌تان پست‌های شما را استوری کنند، کافیست آن را غیر فعال کنید.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

همانند دیگر ویژگی‌های جدید اینستاگرام، ممکن است بازنشر پست‌ها در استوری نیز هنوز برای تعدادی از کاربران فعال نشده باشد. اگر جزو این دسته هستید، مدتی صبر کنید تا این قابلیت در دسترس قرار بگیرد.

#هشتگ استوری اینستاگرام

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.