فالوور فیک اینستاگرام خطرات امنیتی فراوانی را به همراه دارند

  • ۱۳۲۲

اکانت فالوورهای جعلی که اغلب توسط رباتها ساخته می شود، ممکن است تعداد فالوورهای شما را در اینستاگرام افزایش دهد، اما خطرات پنهانی نیز همراه دارد. از سال ۲۰۱۰ که این فالوورهای جعلی به وجود آمدند، اینستاگرام با آنها مشکل داشته است و این مسئله به طور پیوسته افزایش یافته است. در ادامه با بحث فالوور جعلی اینستاگرام با ما همراه باشید.
با وجود اینکه اینستاگرام در طی پاکسازی که انجام داده است، میلیون ها حساب کاربری جعلی را حذف کرده است، اما هنوز پروفایل های جعلی موجود در این رسانه های اجتماعی می تواند امنیت آنلاین شما را در معرض خطر قرار دهد.
خوشبختانه، بیشتر پروفایل های جعلی یا بهتر بگوییم فالوور جعلی اینستاگرام قابل تشخیص هستند. زیرا هیچ تصویر پروفایلی و هیچ عکس پست شده ای ندارند و تعداد خیلی کمی فالوور دارند و یا اصلا فالوور ندارند.
اما خوب ربات ها هم روز به روز پیشرفته تر می شوند و شناسایی برخی از نمونه های فالوور جعلی اینستاگرام مشکل می گردد. به گفته نیویورک تایمز، اخیرا  تشخیص برخی از اکانت های جعلی بسیار دشوار شده است زیرا آنها از اطلاعات شخصی افراد واقعی بدون اینکه آنها متوجه گردند، استفاده می کنند. به همین دلیل به نظر می رسد مشروع هستند.

#هشتگ امنیت اینستاگرام


پروفایل هایی که عکس های پست شده زیادی دارند، اغلب به سرقت می روند و بیوگرافی آن ها جعل می شود. شناسایی اکانت های پیشرفته جعلی آنها اغلب برای شرکت های خارجی، اینستاگرام و کاربران  سخت تر است.
از زمانی که بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی برای افزایش حضور آنلاین خود به دنبال فالوورهای جعلی هستند این مشکل بدتر نیز شده است.  خرید این اکانت های جعلی بسیار آسان است. آنها با استفاده از ربات ها به آسانی تولید می شوند و برخی از شرکت ها می توانند هزاران فالوور، کامنت و یا لایک ارزان ایجاد کنند.

چگونه حساب اینستاگرام خود را امن کنیم؟
اکانت کاربران معمولی اینستاگرام، توییتر و فیس بوک، که به وسیله ربات ها فالوو می شوند، می تواند خطراتی برای آنها به دنبال داشته باشد.
به گفته پیت هانت، مدیر عامل شرکت Smyte، شرکت مبارزه با تقلب در اینترنت، اگر چه بسیاری از رباتها بی ضرر هستند، اما برخی از آنها نیز خطرناک هستند. این واقعیت را باید بپذیریم که برخی از ربات ها برای حملات هکری ساخته می شوند. آنها می توانند پیام خصوصی شما را با هرزنامه یا فیشینگ ارسال کنند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

با توجه به اطلاعات امنیتی شرکت Imperva، آن دسته از رباتها که می خواهند رمز عبور شما را سرقت کنند یا اکانت شما را با یک ویروس آلوده کنند، ۲۸٫۹ درصد از کل رباتها را در اینستاگرام تشکیل می دهند.
اگر اینستاگرام شما عمومی است، به این معنی که هر کسی می تواند عکس های شما را ببیند، خطر ربات هایی که شما را فالوو  می کنند و بعد از آن به سرقت عکس های شما می پردازند، افزایش می یابد.
با این حال، گام هایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از امنیت آنلاین خود در برابر ربات ها، انجام دهید.  هرچند که شمار فالوورهای شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
هنگامی که یک ربات شما را فالوو می کند، آن را به اینستاگرام گزارش دهید. به پروفایل ربات بروید و روی report کلیک کنید. متاسفانه، این روش می تواند زمان زیادی صرف کند اما در عوض تا زمانی که اینستاگرام آنها را پاکسازی کند، باعث می شود اکانت شما امن نگه داشته می شود.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.