آیا امکان مشاهده پست‌های یک اکانت خصوصی در اینستاگرام وجود دارد؟

  • ۱۶۵۱

مدت‌هاست که افراد زیادی به‌دنبال روش و ترفند «باز کردن اکانت‌های خصوصی اینستاگرام» بدون فالو کردن هستند. به‌عبارت ساده‌تر روزانه هزاران نفر در پِی یافتن راه‌حلی هستند که بتوانند به‌راحتی عکس‌های هر کاربر اینستاگرامی را ببینند؛ حتی اگر پروفایل آن کاربر، خصوصی (Private) باشد!

آیا امکان مشاهده پست‌های یک اکانت خصوصی در اینستاگرام وجود دارد؟

اگر در میان سایت‌ های فارسی‌ زبان به‌ دنبال راه‌ حل این مسئله باشید که هیچ مطلب خاصی پیدا نخواهید کرد اما اگر به‌طور مثال عبارت how to see someone’s private Instagram profiles را در گوگل سرچ کنید با انبوهی از سایت‌های انگلیسی‌زبان روبه‌رو خواهید شد که تنها برای کلاه‌برداری و منفعت شخصی، شما را ترغیب به دانلود و نصب یک‌سری برنامه‌ها می‌کنند که در آخر هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف وقت‌تان نخواهید گرفت. شاید با خودتان بپرسید که معنای حرف ما این است که هیچ راه‌حل و ترفند خاصی وجود ندارد تا بتوان عکس‌های خصوصی اینستاگرام را دید. بگذارید کمی بیشتر توضیح دهیم.

آیا امکان مشاهده پست‌های یک اکانت خصوصی در اینستاگرام وجود دارد؟

بالاخره می‌شود یا شدنی نیست ؟!

بگذارید در اینجا با قدرت و اطمینان اعلام کنیم که برای مشاهده و دیدن عکس‌های حساب‌های خصوصی اینستاگرام هیچ‌گونه نرم‌افزار و برنامه‌ای وجود ندارد و اگر هر زمان کسی به شما قول فروش برنامه‌ای را داد، بدانید که کلاه‌بردار است. اما این پایان ماجرا نیست! درصورتی‌که شما به گوشی قربانی (فردی که می‌خواهید پروفایل خصوصی‌ش را مشاهده کنید) دسترسی داشته باشید یک راه برای نفوذ وجود دارد اما متاسفانه یا خوش‌بختانه برای سایر کاربران هیچ راه نفوذی در حال حاضر وجود ندارد جز فرستادن درخواست فالو و تایید توسط شخص موردنظر شما.

اما چرا اینقدر تعداد سایت‌های ادعاکننده‌ی نفوذکننده به اکانت‌‌های خصوصی زیاد شده ؟!

تنها دلیل افزایش روزافزون این‌گونه سایت‌ها، فقط پول است. شما برای اینکه به‌قول این سایت‌ها بتوانید نرم‌افزار آنها را دانلود کنید باید یک‌سری تبلیغ و برنامه را مشاهده و دانلود کنید. در انتها هم هیچ چیزی جز پشیمانی به دست نخواهید آورد اما برای گردانندگان این قبیل سایت‌‌ها درآمد مناسبی را فراهم می‌آورید.

چیزی که حتما باید بدانید!

کمپانی اینستاگرام میلیاردها دلار قیمت دارد و در حال حاضر دومین شبکه اجتماعی پرکاربرد در جهان محسوب می‌شود. مسئولان اینستاگرام سالیانه میلیون‌ها دلار خرج افزایش امنیت سرویس خود می‌کنند تا کسی نتواند به این آسانی‌ها آن را هک و مورد حمله قرار دهد.

#هشتگ امنیت اینستاگرام

اگر تصور می‌کنید که با گذاشتن چند دقیقه وقت و پیدا کردن یک سایت جعلی و کلاه‌بردار که ادعای نفوذ چند ثانیه‌ای را به هر اکانتی می‌کند، می‌توانید به‌راحتی عکس‌های خصوصی مردم را مشاهده و دانلود کنید، سخت در اشتباهید. اگر هک و نفوذ به حساب‌های اینستاگرام تا این حد آسان بود، بدون شک دیگر هیج کسی به اینستاگرام اعتماد نمی‌کرد و تمامی کاربران، برنامه اینستاگرام‌شان را پاک نموده و کمپانی عظیم اینستاگرام با سقوط مواجه می‌شد. پس لطفا گول تبلیغات دروغین را نخورید و راحت زندگی‌ خودتان را بکنید.
اما متاسفانه همچنان هر روز تعداد افرادی که به دنبال راه نفوذی هستند افزایش می‌یابد و متعاقب آن تعداد این قبیل سایت‌‌ها هم روند صعودی خواهد داشت زیرا همه پول را دوست دارند؛ حتی از راه کلاه‌برداری...!

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.