دانلود ویدئوهای اینستاگرام با مرورگر Torch

  • ۱۴۵۳

مرورگر Torch یکی از مرورگرهایی است که تازه در سطح وب مطرح شده است. چون به بسیار از نیازهای کاربران به صورت درونی و بدون نیاز به افزونه ها پاسخ می دهد. مثلا قابلیت دانلود از بیت تورنت، دانلود فایل های ویدئویی، به اشتراک گذاری ساده و … از جمله قابلیت هایی هستند که به محبوب شدن مرورگر تورچ کمک زیادی کرده اند.

 دانلود ویدئوهای اینستاگرام با مرورگر Torch

همانطور که در طی چند روز گذشته در خبرها خوانده اید، اینستاگرام که در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر یکی از بهترین اپلیکیشن ها محسوب می شود، قابلیت به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه را نیز به خودش اضافه کرده است. در واقع اینستاگرام سعی در مقابله با اپلیکیشن Vine را دارد که با ایده ویدئوهای شش ثانیه ای بسیار محبوب شده است. اما اینستاگرام قابلیت آپلود ویدئوهای شصت ثانیه ای را به کاربرانش می دهد.
شاید بتوان این جنگ را در مقیاس بزرگ تری مشاهده کرد. جنگ بین فیسبوک که مالک اینستاگرام است و توییتر که مالک Vine می باشد.

اما چگونه می توانیم ویدئوهای آپلود شده در اینستاگرام را دانلود کنیم؟ این سوالی است که مرورگر تورچ به آن پاسخ می دهد.

#هشتگ آموزش اینستاگرام

این کار سه مرحله‌ی ساده دارد. برای شروع کافیست که آخرین نسخه مرورگر تورچ را از لینک زیر دانلود کرده و نصب کنید. لینک دانلود در پایان مطلب قرار داده شده است. این مرورگر فقط در سیستم عامل های ویندوز و مک قابلیت اجرا شدن را دارد.
پس از نصب مرورگر می توانید به صحفه ای از اینستاگرام که ویدئوی مورد نظرتان در آن قرار دارد بروید. اکنون باید روی دکمه Video که در نوار ابزار این مرورگر وجود دارد کلیک کنید.

 دانلود ویدئوهای اینستاگرام با مرورگر Torch

مرورگر Torch

دانلود با لینک مستقیم

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.