رفع ریپورت اینستاگرام

  • ۳۰۶۷

اگر از کاربران برنامه اینستاگرام باشید حتماً با مشکل بلاک شدن توسط افراد مختلف یا حتی ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام مواجه شده‌اید، رفع ریپورت اینستاگرام راه‌حل‌های زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

اما در ابتدا باید به دلیل ریپورت شدن یا بلاک شدن شما بپردازیم. بلاک شدن شما توسط افراد مربوط به خود شما می‌شود، امکان دارد شما با گذاشتن یک کامنت یا رفتن به دایرکت یک شخص او را ناراحت کرده باشید، او نیز براثر ناراحتی شمارا بلاک کرده باشد، برای رفع بلاک شدن توسط افراد هیچ راه‌حلی وجود ندارد، مگر اینکه آن فرد دوباره شمارا از بلاک دربیاورد، البته شما می‌توانید با ساخت یک اکانت دیگر دوباره به صفحه‌ی آن شخص دسترسی داشته باشید.

برای رفع این مشکل و آموزش مربوط به این صفحه بروید.

وقتی شما در اینستاگرام ریپورت می‌شوید، دیگر توانایی ارسال پست، کامنت و لایک را نخواهید داشت و تنها می‌توانید پست‌های دیگران را مشاهده کنید.

دلایل ریپورت شدن توسط خود اینستاگرام:

به عمل گزارش کردن تخلفات کاربران اینستاگرام توسط کاربران دیگر، ریپورت اینستاگرام می گویند . برخی از مواردی که به دلیل آن شما می توانید یک کاربر ، پست ، تصویر یا کامنت را ریپورت نمایید عبارتند از :
1- در صورتی که شخصی یک تصویر یا کامنت اسپم یا تبلیغاتی منتشر می کند .
2- در صورتی که فردی تصویر یا پست شما را به نام خود منتشر کرده باشد .
3- در صورتی که فردی کارهای شما را که دارای کپی رایت است منتشر کرده باشد .
4- در صورتی که فردی تصویر یا کامنت غیر اخلاقی منتشر کرده باشد .
5- در صورتی که فردی پست یا کامنت هایی مثل خودکشی ، تهدید و آزار ، استفاده از مواد مخدر و ... استفاده کرده باشد.
توجه داشته باشید که اکثر ریپورت های اینستاگرام توسط کاربران فرستاده می‌شود، پس اگر آن‌ها این کار را بدون دلیل انجام داده باشند، مشکلی برای اکانت شما پیش نخواهد آمد، ریپورت های اینستاگرام معمولاً دارای مدت‌زمان مشخص است، این زمان‌ها از یک هفته شروع‌شده و تا بسته شدن کامل اکانت ادامه دارد.

برای مشاهده ی آموزش نحوه ی ریپورت کردن دیگران به این صفحه بروید

برای رفع ریپورت اینستاگرام می‌توانید از راه‌حل‌های زیر استفاده کنید.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم ؟
اگر در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکلاتی نظیر ناتوانی در گذاشتن کامنت و لایک برای تصاویر و یا عدم توانایی فالو کردن مواجه شده باشید به احتمال زیاد بلاک یا ریپورت شده اید . اما برای خارج شدن از ریپورت اینستاگرام چه باید کرد ؟ در این بخش از مقاله راه حل هایی برای رفع سریع ریپورت در اینستاگرام و از بین بردن ریپورت اینستاگرام و رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام را شرح خواهیم داد . بلاک شدن در اینستاگرام ممکن است توسط خود اینستاگرام صورت گرفته باشد و یا ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد .

رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط خود اینستاگرام :

راه حل اول : قرار دادن کامنت انگلیسی توسط فالوورهای شما
یک پیام متنی به همراه تصویر مرتبط شبیه تصاویر زیر برای فالوورهای خود بفرستید و از آن ها بخواهید برای شما کامنت انگلیسی بگذارند تا اینستاگرام متوجه شود که شما اسپم نیستید .

خبر خوب برای کاربران برای استفاده از این روش : ما پکیجی اماده کرده ایم که شما میتوانید براحتی از این روش استفاده کنید برای دریافت پکیج به این لینک بروید

رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط خود اینستاگرام

راه حل دوم : ایمیل اکانت خود را تغییر دهید

برای از بین بردن ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از بلاک ، ابتدا وارد پروفایل خود شده و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید . در قسمت Private information ، ایمیل یا شماره تلفن قبلی خود را ویرایش کنید . بعد از وارد کردن ایمیل یا شماره جدید یک پیام به آن ارسال می شود و شما باید روی لینکی که در آن پیام وجود دارد کلیک کنید تا اطلاعات جدید شما در پروفایلتان ذخیره شود .

رفع ریپورت اینستاگرام

نکته 1 : در صورتی که با مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام مواجه شده اید ، احتمالا به علت گذاشتن کامنت بیش از حد در یک بازه زمانی توسط اینستاگرام بلاک شده اید . این نوع بلاک شدن بعد از چند ساعت خود به خود رفع می شود .


البته اگر مشکلتون در این مورد حاد بود ما آموزشی در این مورد هم داریم که می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

نکته 2 : در صورتی که با مشکل فالو نشدن در اینستاگرام مواجه شده اید دو دلیل می تواند وجود داشته باشد ، یک اینکه بیش از 7500 نفر را فالو کرده اید و دو اینکه در یک ساعت یا در یک روز فالوینگ بیش از اندازه انجام داده اید . رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام در این مورد ممکن است بین 1 روز تا چند ماه به طول بینجامد .
نکته 3 : مشکل بلاک لایک در اینستاگرام به دلیل لایک کردن با سرعت بالا و یا تعداد بالای لایک در یک ساعت یا یک روز اتفاق می افتد بنابراین به این مورد توجه نمایید .

راه حل سوم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked

زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked روبرو خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را مشاهده کردید ، گزینه Tell Us را فشار دهید تا به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

 رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked

بعد از شماهده این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، بعد از آن به احتمال زیاد اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و درخواست تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما درخواست می کند که عکس خود را ارسال کنید تا بررسی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. پس از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شم بعد از چند روز مجدا فعال می شود.

راه حل چهارم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات

به صفحه پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید. به بخش تنظیمات یا   Options که با علامت چرخ دنده در گوشه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید.

در این قسمت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خود که نیاز به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این قسمت مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن زیر می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید مشاهده کنید.

Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension

رفع ریپورت اینستاگرام

راه حل پنجم تماس با پشتیبان اینستاگرام

درصورتی‌که راه‌های بالا مشکل شمارا حل نکردند، می‌توانید با استفاده از ایمیل زیر با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها بخواهید که اکانت شمارا از ریپورت خارج کنند.
ایمیل اینستاگرام: Info@Instagram.com
برای محتوای ایمیل می‌توانید از متن زیر استفاده کنید.

Hi, There Is some problem with my Instagram account
someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
Would you please fix problem
My UserName: Your username

راه حل ششم برای رفع مسدودی اینستاگرام

در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در قسمت مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این کار لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت واقعی شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای خواندن شرایط کلیک کنید.

رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران :

رفع ریپورت اینستاگرام

برای رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است ، اینستاگرام اجازه چک کردن اینکه چه کسانی شما را Unfollow و یا بلاک کرده اند را به شما نمی دهد .
2- در صورتی که قبلا پست های اکانت خاصی را می دیدید اما مدتی است که خبری از آن اکانت نیست این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را بلاک یا آن فالو کرده باشد .
3- اگر به فرد خاصی شک دارید که شما را بلاک کرده است ، ابتدا اکانت آن شخص را در صفحه جستجوی اینستاگرام سرچ کنید ، اگر اطمینان دارید که اکانت او را درست وارد کرده اید اما اسم او را نمی یابید احتمالا شما را بلاک کرده است .
4- سعی کنید این فرد را فالو کنید ، در صورتی که قبلا این فرد را فالو می کردید ولی اکنون دویاره باید او را فالو کنید احتمالا این شخص شما را بلاک کرده است .
5- در صورتی که می توانید وارد صفحه اینستاگرام او بشوید ولی با انتخاب دکمه Follow هیچ عملی اتفاق نمی افتد و یا اینکه وقتی دکمه Follow را انتخاب می کنید عبارت Following ظاهر می شود ولی بعد از چند دقیقه وقتی مجددا وارد صفحه او می شوید باز هم گزینه Follow را به جای Following می بینید به این معنی است که شما بلاک شده اید .
6- در لیست فالوینگ هایی که در اینستاگرام دارید ، به دنبال اسم این فرد بگردید در صورتی که اسم این شخص وجود ندارد ، این معنی است که توسط این فرد آن فالو یا بلاک شده اید .
7- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .
8- در صورتی که تصور می کنید بلاک شدن شما توسط این فرد از روی اشتباه صورت گرفته است ، زیر یکی از تصاویری که منتشر می کنید او را منشن کنید ( ابتدا علامت @ و سپس اسم اکانت آن فرد را وارد کنید ) . در این صورت اگر آن فرد شما را ببیند و متوجه شود که اشتباها شما را بلاک کرده است ممکن است شما را آنبلاک نماید .
9- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .

رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام

برخی از افراد با مشکلاتی مثل ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. اینگونه افراد به روش های ذکر شده نمی توانند جواب بگیرند. و دیگر قادر نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این گونه افراد پیشنهاد می کنم که راه زیر را تست کنند. این راه 100 درصد تضمینی نیست  ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.
یک ایمیل با متن زیر که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، شماره تلفن شما بدون صفر اول  برای ایمیل بخش پشتیبانی اینستاگرام به ادرس Info{@}Instagram.com ارسال کنید. منظور از {@} همان @ است.

رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام


 Dear administrator
    .There Is some problem with my Instagram account
    someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
    Would you please fix problem

    ---My phone number: +989
    ---:My ID
    .I look forward to hearing from you very soon

کاملترین آموزش در تمام اینترنت با سایت اینستاگرام ها

#هشتگ آموزش تصویری حل مشکلات اینستاگرام

  • سلام من وقتی لایک کامنت یا فالو میکنم این پیام برام میاد Your account has been temporarily blocked from taking this action to sharing your account wait a سرویس that the help you get more likes or following goes a gains t ore community guidelines this block will expire on 25 /11/2020
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.