آموزش ویرایش و دستکاری برنامه اینستاگرام (APK) اندروید در گوشی شما

  • ۳۴۴۱

اگر توسعه دهنده برنامه های اندروید یا کاربر اینستاگرام اندروید باشید به احتمال زیاد با فایل های APK آشنا هستید. فایل APK فرمت خاصی از فایل های نرم افزاری اندروید هستند که نصب یک برنامه و بازی را بدون دسترسی به اینترنت ممکن می کنند.

این فایل ها ساده تر از آن چیزی که تصور می کنید هستند و به سادگی می توانید با دستکاری آن ها برنامه های اندرویدی را ویرایش کنید. پس از مطالعه مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است نحوه ویرایش فایل های APK برنامه اندروید اللخصوص اینستاگرام را از طریق گوشی خیلی ساده فرا می گیرید.

آموزش ویرایش فایل های APK برنامه و بازی های اندروید در گوشی

How to Edit APK Files on Android

با علم به منبع باز بودن سیستم عامل اندروید تغییر، انتخاب و حذف برنامه پیش فرض و سیستمی در اندروید حق مسلم هر کاربر است. از طریق ویرایشگر های اندروید می توان برنامه های اندروید مثل اینستاگرام را با ویرایش فایل های APK دستکاری نمود و از این طریق محیط و امکانات هر برنامه را مطابق با میل خود تغییر دهیم.

ویرایش فایل های APK اندروید با برنامه APK Editor

نرم افزار APK Editor یا APK Editor Pro  (نیاز به روت) را از سایت و در این صفحه بر روی اندروید خود نصب کنید. بعد از نصب اولین گزینه در اولین صفحه ای که می بینید select an APK file  است که از شما می خواهد فایل APK مربوط به برنامه دلخواهتان را انتخاب کنید.

ویرایش فایل های APK اندروید با برنامه APK Editor

اگر دومین گزینه یعنی select an APK filer را انتخاب کنید برنامه های موجود در مموری موبایلتان نمایش داده می شود و آیکن برنامه ها لیست می شود تا راحت تر بتوانید آن ها را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب برنامه سه گزینه مطابق تصویر زیر در پایین صفحه مشاهده می کنید: string ، resource و manifest

آموزش ویرایش و دستکاری برنامه اینستاگرام (APK) اندروید در گوشی شما

در بخش String شما میتوانید متن های گزینه های قابل ویرایش در برنامه را مشاهده و ویرایش کنید

آموزش ویرایش و دستکاری برنامه اینستاگرام (APK) اندروید در گوشی شما

از طریق گزینه source میتوانید کدهای برنامه را بر اساس پوشه ها و و قوانین پیش فرض اندروید جستجو و ویرایش کنید ، و به وسیله گزینه manifest میتوانید کدهای فایل apk مورد نظر را بدون واسطه و مسقیم ویرایش نمایید.
بر اساس نیاز خود یکی از این گزینه ها را برای شروع دستکاری فایل APK برنامه اندرویدی مورد نظرتان انتخاب و شروع به ویرایش کنید ، در نهایت پس از اعمال تغییرات بر روی فایل برنامه یا بازی اندروید ، فایل apk ویرایش شده را توسط گزینه Save ذخیره و بازسازی کنید.
توجه کنید که در صورتی که با مبانی کار برنامه های اندروید آشنا نیستید پیشنهاد میکنیم از دستکاری کد و تغییر گزینه های موجود خودداری و حتما قبلا در مورد آن از افراد متخصص سوال کنید.

برخی از قابلیت‌ های برنامه APK Editor

    تبدیل سریع و آسان فایل APK به سورس یا منبع کد
    امکان ویرایش آسان فایل APK در دستگاه اندرویدی
    کامپایل کردن برنامه های اندروید از روی گوشی

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.