آموزش مات کردن تصاویر اینستاگرام sensitive content instagram

  • ۲۱۴۰۷

اینستاگرام روند سابق خود را ادامه می‎دهد و ابزاری را بهبود می‎بخشد تا به واسطه‎ی آن، جامعه از محتوایی که از اصول این شرکت تخطی می‎کنند، امن نگه داشته شود. گرچه، همه چیز در اینترنت به صورت سیاه و سفید (فقط خوب یا بد) نیست و بنابراین سرویس‎هایی مانند اینستاگرام، زمانی که میزبان محتوایی هستند که عملا با اصول آن‎ها مغایرت ندارد، در برخورد با آن‎ها با مشکل روبرو می‎شوند. این شرکت به تازگی راهی را برای رفع این مشکل با محو کردن محتویات نامناسب، پیدا کرده است.
حال، پست‎هایی در اینستاگرام که ضرورتا از اصول این جامعه تخطی نمی‎کنند ولی نامناسب در نظر گرفته می‎شوند، به صورت خودکار پشت یک هشدار “sensitive content” محو می‎شوند.

آموزش مات کردن تصاویر اینستاگرام

وجود این عبارت به این معنا است که این پست‎ها توسط اعضای این جامعه آزاردهنده گزارش شده‎اند، ولی الزاما از اصول این شرکت تخطی نمی‎کنند و بنابراین پشت یک فیلتر محو کردن تصویر قرار داده می‎شوند. کاربرانی که تمایل به دیدن این پست‎ها دارند می‎توانند با ضربه زدن بر روی هشدار محتوای حساس، آن را ظاهر کنند.
اینستاگرام تایید کرده است که این فیلتر محو شده در هر دو حالت نمایش به صورت لیست و شبکه‎ای نشان داده خواهد شد. این شرکت مطمئن است که این فیلتر مانع این می‎شود که کاربران با محتوایی روبرو شوند که یک نوع تجربه‎ی ناخواسته یا هیجان‎آور در آن‎ها ایجاد کند.
این شرکت که مالکیت آن را فیس‎بوک بر عهده دارد، هم‎چنین تایید کرده است که لایه‎ی امنیتی تعیین هویت دو شاخصی که سال گذشته معرفی شده بود، حال به صورت رسمی در اختیار تمامی کاربران جهانی این اپلیکیشن قرار داده شده است.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

  • سلام اگه یه پستی تو پیج sensetive Content تلقی شده باشه چطوری میشه این قابلیت رو از روی پست برداشت ؟؟؟
    پست هیچ محتوی حساسی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.