آموزش کپی پیست کردن مهم ترین هشتگ های اینستاگرام

  • ۱۷۳۲

متاسفانه اینستاگرام هنوز به کاربرانش اجازه ریتوییت یا چیزی شبیه به آن را نمی دهد. از این رو، تنها راه پیدا کردن پست های مختلف از طریق تب دیسکاوری و هشتگ ها صورت می گیرد.
به همین منظور اگر می خواهید پست های تان بازدید بهتری داشته باشند باید از هشتگ های بیشتری در زیر آن ها استفاده کنید. با این حال، با استفاده از هر هشتگی هم بازدید پست هایتان بیشتر نمی شود. به زبان ساده تر، همه هشتگ ها به درد بخور نیستند و باید برای بیشتر دیده شدن از بهترین های آن ها استفاده کنید.

#هشتگ آموزش اینستاگرام

آموزش کپی پیست کردن مهم ترین هشتگ های اینستاگرام

چندین و چند روش مختلف هم وجود دارد که می توان به کمکشان به بهترین هشتگ ها دسترسی پیدا کرد. اما استفاده از دو اپ «TagsDock» و «Magnify» شاید ساده ترین راهی باشد که می شود برای اینکار پیشنهاد کرد.
این اپ ها، تمام هشتگ های ترند شده را زیر نظر می گیرند و آن ها را بسته به موضوع شان به ترتیب محبوب بودن مرتب و دسته بندی می کنند. تنها کافیست به سراغ این دسته ها بروید و هشتگ های پرطرفدار را کپی و در زیر تصاویر یا ویدیوهای خود پیست کنید.

Magnify - Instagram Hashtags android برای اندروید

Magnify - Instagram Hashtags android برای اندرویدMagnify - Instagram Hashtags android برای اندرویدMagnify - Instagram Hashtags android برای اندروید

دانلود با لینک مستقیم

7.7M

 TagsDock برای آیفون

Hashtag Keyboard for Instagram

 TagsDock برای آیفون TagsDock برای آیفون TagsDock برای آیفون

دانلود با ایتونز

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.