آموزش خرید کالا با استوری اینستاگرام

  • ۱۳۵۶

اینستاگرام قابلیت خرید مستقیم از استوری‌های این شبکه اجتماعی را فراهم کرد و در نظر دارد که با پشتوانه‌ی ۳۰۰ میلیون کاربری که از این قابلیت استفاده می‌کنند، پلتفرم خرید جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کند.
با این که اینستاگرام از ابتدا به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی اشتراک‌گذاری تصاویر به بازار آمد، اما به مرور زمان قابلیت‌های متنوعی را به بدنه‌ی اصلی خود اضافه کرده و زمینه‌ را برای ورود کمپانی‌ها به این پلتفرم و تعامل آن‌ها با مشتریان فراهم کرد و حتی بعد‌ها امکان خرید مستقیم هم به این شبکه اجتماعی اضافه شد.

#هشتگ استوری اینستاگرام
اما هم‌اکنون و بر اساس گزارش اینستاگرام، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند به طور مستقیم از درون استوری‌های این پلتفرم اقدام به خرید مستقیم کالا کنند. آن‌ها اشاره کرده‌اند که در هنگام تماشای استوری‌ها، کاربران می‌توانند با مشاهده‌ی استیکری که در کنار آن یک نشان سبد خرید وجود دارد، روی آن‌ها ضربه بزنند و جزییات بیشتری از آن محصول را مشاهده کرده و برای خرید مستقیم آن اقدام کنند. به عنوان مثال ممکن است این استیکر روی لباس فرد مورد نظر شما درون استوری باشد و شما علاقمند به خرید آن لباس باشید، می‌توانید روی استیکر آن ضربه زده و جزییات بیشتر محصول را مشاهده کنید.

خرید کالا با استوری اینستاگرام

بهتر است بدانید که بر اساس گزارش‌های اینستاگرام، روزانه ۳۰۰ میلیون نفر از استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند و این مسئله می‌تواند ظرفیت بالقوه‌ای را برای سرمایه‌گذاری کمپانی‌ها روی این بخش از اینستاگرام فراهم کند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تغییر چقدر روی آینده‌ی این شبکه‌ی اجتماعی و کاربران آن تاثیر خواهد گذاشت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.