دانلود و معرفی شبکه اجتماعی Polyvibe برای iOS رقیبی تازه برای اینستاگرام و اسنپ‌چت

  • ۱۳۷۳

هوش مصنوعی و تعامل امروزه در اپلیکیشن‌ها می‌رود تا حرف اول باشد، فناوری‌های جدید رفته رفته جای خود را بین اپلیکیشن‌ها پیدا می‌کنند. امروز اپلیکیشن پلیگرام را معرفی خواهیم کرد، شبکه اجتماعی مورد بحث چهره را به صورت خودکار شناسایی کرده و می‌تواند رقیبی جدی برای اینستاگرام و اسنپ‌چت باشد.
تفسیر و تشخیص چهره به خوبی در اپلیکیشن‌هایی نظیر فیس اپ جواب داده و پلیگرام تازه‌ترین نمونه به حساب می‌آید که می‌توانید از آن برای ارتباطی نزدیک‌تر با دیگران استفاده نمایید.

شبکه اجتماعی Polyvibe برای iOS شبکه اجتماعی Polyvibe برای iOS

چهره خود را حالتی غمگین داده و یا خنده سر دهید، پلیگرام بهترین اموجی را به صورت زنده انتخاب کرده و برای دوستان‌تان می‌فرستد، بهترین ارتباط را با پلیگرام به تجربه برسانید.
بازخورد دیگران می‌تواند محبوبیت تصاویر یا ویدئوها را مشخص نمایند، پلیگرام در این زمینه نیز بهترین است. فیلترها آماده‌اند تا جذاب ترین چهره را داشته باشید، فیلترهایی که توسط متخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی طراحی شده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 Polyvibe برای iOS Polyvibe برای iOS

امکان ساخت اموجی‌های متحرک نیز فراهم شده تا بتوانید شکلکی اختصاصی از خود را با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید، امکان اطلاع از موقعیت مکانی افراد که پست مشترک را می‌بینند نیز در پلیگرام وجود دارد.
پلیگرام به صورت رایگان از سوی کلیپو در اپ استور عرضه شده است، این اپ فعلا برای iOS در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود از اپ استور

174 مگابایت

برای آی او اس 10 به بالا

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.