چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک و تویتر توجه کنند

  • ۱۴۳۱

اینستاگرام، شبکه مخصوص اشتراک گذاری تصاویر اکنون یکی از جریان‌های اصلی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. قدرت این شبکه اجتماعی را در ادامه بیشتر خواهیم شناخت.

فیس‌بوک که چند سالی است شبکه اجتماعی اینستاگرام را به تصاحب خود درآورده، حالا خود به بلوغ رسیده است و سعی می‌کند امکانات بیشتری، هم برای کاربران و هم برای افراد تبلیغ کننده در اینستاگرام فراهم کند.

چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک و تویتر توجه کنند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.