یکی از بهترین اکانت های اینستاگرام را بشناسید

  • ۱۲۴۵

اگر جز کاربرانی هستید که زمان زیادی را به گشت و گذار در اینستاگرام می‌گذرانید، گاهی اوقات با عکس‌هایی مواجه می‌شوید که به نظرتان آشنا می‌آید و تصور می‌کنید قبلاً آنها را دیده‌اید.

اینستاگرام

به تازگی یک حساب کاربری در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده و عکس‌های کاملاً مشابه به یکدیگر را کنار هم قرار داده و آنها را منتشر می‌کند. این حساب با فعالیتش اثبات کرده که کاربران اینستاگرام از کمبود خلاقیت رنج می‌برند چرا که مشخص شده بسیاری از عکس‌های آنها دقیقاً همانند یکدیگر است.
به نظر می‌رسد که اینستاگرام به محلی تبدیل شده که کاربران با مشاهده‌ی عکس‌های دیگر، آنها را به ذهن می‌سپارند و طی گشت و گذارشان ناخودآگاه سعی می‌کنند چنین تصاویری را خلق کنند.

اینستاگرام

این مسئله در قاب‌های تولید شده توسط حساب کاربری Insta_Repeat کاملاً واضح و مشخص است چرا که بسیاری از این عکس‌ها شباهت بسیار زیادی به هم دارند. متخصصین هنر عکاسی و زیبایی شناسی باور دارند که تصاویر به نمایش گذاشته شده در اینستاگرام و این پلتفرم به طور کلی، تعریف عجیبی از عکاسی خلق کرده که تمامی کاربران کورکورانه سعی در تقلید آن دارند و ناخودآگاه این متد اشتباه را دنبال می‌کنند.

اینستاگرام

این حساب کاربری که برخی آن را بهترین اکانت اینستاگرام می‌نامند هم اکنون ۹۵ هزار دنبال کننده دارد که در نوع خود بسیار جالب است.
با مشاهده‌ی تصاویر به نمایش گذاشته شده در این حساب کاربری متوجه می‌‌شوید که کاربران زیادی تصور کرده‌اند منظره‌ی عبور از پل، طبیعت گردی در چادر، قایق سواری در رود و حتی دهانه یک غار به قدری جالب است که دقیقاً با یک قاب‌بندی مشابه اقدام به عکاسی و ثبت تصاویر نموده‌اند.

یکی از بهترین اکانت های اینستاگرام را بشناسید

چندی پیش اینستاگرام اعلام کرد که این پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو ارزشی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار دارد و چند ماه پیش موفق شده از مرز ۱ میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کند. گفته می‌شود که روند رشد تعداد کاربران این پلتفرم بسیار بالاست و اگر تغییری در این روند ایجاد نشود، طی ۵ سال آینده ۲ میلیارد کاربر فعال خواهد داشت. حال باید دید جمعیت کاربران اینستاگرام تا آن زمان هم از فقدان خلاقیت رنج خواهند برد یا تغییری در روند استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب ایجاد خواهد شد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.