اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر پشتیبانی می‌کند

  • ۱۲۲۱

گزارش شده که اکنون اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر نظیر گوگل و Duo Mobile در سیستم عامل ‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

 این ویژگی چند هفته پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و اکنون بالاخره این قابلیت به ویژگی‌های اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید نیز اضافه شده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از این روش به جای سیستم پیامکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای خود استفاده کنند.

اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر پشتیبانی می‌کند

کارشناسان باور دارند که سیستم احراز هویت پیامکی مشکلات امنیتی بسیاری دارد و کاربران باید هر چه سریعتر از روش‌ها و اپ‌های دیگر برای احراز هویت دو مرحله‌ای بهره ببرند. کاربران هر دو سیستم عامل برای فعال کردن این ویژگی جدید باید به منوی اصلی یا همبرگری پروفایل خود بروند و پس از انتخاب بخش تنظیمات، گزینه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ای را انتخاب نمایند.
پس از آن باید اپلیکیشن مورد نظر خودشان برای انجام احراز هویت دو مرحله‌ای را انتخاب نمایند. اینستاگرام به صورت خودکار اپلیکیشن قابل استفاده در تلفن هوشمند کاربر پیدا کرده و آن را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این طی پروسه‌ی یاد شده، کاربر را همراهی می‌کند و توضیحات لازم را به وی ارئه می دهد.

اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر پشتیبانی می‌کند

بدین ترتیب کاربران تمامی تلفن‌های هوشمند از این به بعد می‌توانند علاوه بر استفاده از سیستم پیامکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای، از این روش جدید بهره ببرند.
گفته شده که کاربران هر چه سریعتر باید از اپلیکیشن‌های دیگر برای احراز هویت دو مرحله‌ای خود بهره ببرند چرا که ثابت شده هکر‌ها به آسانی می‌توانند سیم کارت کاربران را هک کرده و با نفوذ به شماره تلفن آنها، از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای پیامکی سؤ استفاده کنند. آنها با این نفوذ می‌توانند مجوز ورود به تمامی برنامه‌ها را بیابند و به دیتای با ارزش کاربران دسترسی پیدا کنند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.